Autostrada Bacău – Pașcani: UMB a primit Autorizația de Construire și pentru lotul 3. Front de lucru pentru toți cei 250 de kilometri dintre Buzău și Pașcani

Autostrada București Nord Lot 2 UMB asfaltare

UMB a primit Autorizația de Construire și pentru lotul 3 al Autostrăzii Bacău – Pașcani și are front de lucru pe toți cei 250 de kilometri dintre Buzău și Pașcani, a transmis joi ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Emiterea ordinului pentru începerea lucrărilor (OIL) se va face pe data de 2 mai de la care se calculează cele 30 de luni.

Lotul 3 Mircești – Pașcani are o lungime de 29 kilometri și include nodul rutier turbion de la Pașcani, la intersecția cu A8 – Autostrada Unirii.

„Ultimul lot al Autostrăzii Bacău-Pașcani (Mircești-Pașcani) are de astăzi Autorizație de construire! Ordinul pentru începerea lucrărilor pe cei 28,9 km ai acestui lot va fi emis în data de 2 mai. Lotul 3 al autostrăzii Bacău – Pașcani (parte din A7, Autostrada Moldovei are o valoare contractuală de 1,76 miliarde de lei (fără TVA) și este finanțat prin PNRR. Constructorul român are la dispoziție 30 de luni pentru finalizarea lucrărilor. Secțiunea de autostradă Bacău – Pașcani (finanțată prin PNRR) are o lungime de 77 de km, o valoare de 4,68 miliarde de lei (fără TVA) și este formată din 3 loturi:

– Lotul 1 (Săucești – Trifești): 30,3 km

– Lotul 2 (Trifești – Gherăești/Mircești): 18,9 km

– Lotul 3 (Mircești – Pașcani): 28,09 km

Prin Autorizația de Construire emisă astăzi se asigură front de lucru pe 250 de km constructorului român care și-a adjudecat toate secțiunile din A7 de la Buzău la Pașcani (10 dintre cele 13 loturi ale A 7, finanțate prin PNRR)”, a afirmat Sorin Grindeanu.

La rândul său, șeful CNAIR, Cristian Pistol, a transmis că pe traseu vor fi trei noduri rutiere, 7 poduri și 2 pasaje. „Pe lotul de 28,09 km vor fi construite 3 noduri rutiere, 7 poduri, 2 pasaje și 32 de podețe.Constructorul român are la dispoziție 30 de luni și 1,76 miliarde de lei (fără TVA) pentru execuția lucrărilor, finanțate prin PNRR”, a declarat Cristian Pistol.

Pentru secțiunea Ploiești – Buzău, Pizzarotti – Retter și Trace – Coni înregistrează întârzieri pe primele două loturi, iar pe Lotul 3 (singurul fără contract) CNAIR reevaluează ofertele.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Inca odata FELICITARTI puturosului – incompetentului “to’arasu’ Grindeanu pentru tronsonul Ploiesti – Buzau – cu UN LOT NECONTRACTAT DUPA UN AN SI JUMATATE !! si MARI INTARZIERI p primele doua loturi ! Cu astfel de lepadaturi umane in “ministere” vom PIERDE SUTE DEMILIOANE DE EURO ! Dar tov Grinda si-a angajat ILEGAL “cumnatzica” intr-un ca;d si bine platit post in Timis ! Restul …. nu conteaza ! PSD jongleaza si …. INCASEAZA ILEGAL !!??

  2. Hai Grindi,
    Ai ramas cu Romania Esuata?
    De la Ploiesti la Buzau va fi un nou ciot mare!
    Poate da faca A 7 pana la Buzau dupa care vor urma înjuraturi la adresa lui Grindi.
    Pentru neputința!
    Si ingamfare!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.