Autostrada A10 Sebeş – Turda: Se deschid bretelele nodului rutier de la Sebeş / Nodul va fi complet la sfârşitul lunii

cnair lotul 2 sebes alba sursa cnair

Bretelele nodului rutier de la Sebeş pe Autostrada A10 Sebeş – Turda vor fi deschise în această după-amiază pentru sensul de mers dinspre Deva către Cluj Napoca, urmând ca la sfârşitul lunii întreg nodul rutier de la Sebeş să fie complet funcţional prin finalizarea bretelelor pentru direcţia A1 Sibiu – Deva spre Alba Iulia şi Cluj Napoca.

Nodul rutier de la Sebeş, la intersecţia Autostrăzii A1 Sibiu – Deva cu Autostrada A10 Sebeş – Turda, a fost parţial deschis la sfârşitul anului trecut odată cu inaugurarea primului lot al Autostrăzii A10, însă fără a avea toate cele şase bretele complete. Prin deschiderea bretelelor se va asigura fluenţa circulaţiei la intersecţia celor două autostrăzi, în prezent descărcările de pe autostradă fiind destul de aglomerate pentru că se fac prin sensuri giratorii.

Pe lotul 2 al Autostrăzii A10 Sebeş – Turda, constructorul Aktor din Grecia a crescut mobilizarea în şantier, iar până la sfârşitul anului se va putea circula pe autostradă completă de la Sibiu la Cluj-Napoca, anunţa în urmă cu o lună, la o verificare în teren, Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

„Am obținut promisiunea fermă a constructorului că în toamnă lotul va fi gata și că pe întreaga A10 se va putea circula în acest an. În plus, antreprenorul a finalizat soluția tehnică de remediere a alunecării de teren care a creat probleme la km 19 și s-a apucat de implementarea ei. Pe tronson se aștern zilnic circa 2.000 de tone de asfalt.

Așadar, sper să încheiem odată acest proiect mult întârziat, demarat în 2014 și care ar fi trebuit să fie gata în 2016 (!) și să putem circula în sfârșit pe autostrada care face legătura între două coridoare principale, A1 Sibiu-Deva-Timișoara-Arad și A3 Mureș-Cluj-Oradea”, preciza pe 18 iunie, Cătălin Drulă.

Mai multe informaţii despre şantierul lotului 2 al Autostrăzii A10 Sebeş Turda, aici.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: