Contul Apple Support de pe X (fostă Twitter) a încetat să mai ajute utilizatorii cu răspunsuri la întrebările legate de produsele şi serviciile companiei, anunță News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Apple nu mai oferă suport tehnic direct clienţilor pe X, prin intermediul contului Apple Support. În schimb, acesta direcţionează utilizatorii către secţiunea de suport de pe site-ul companiei printr-un mesaj automatizat.

Până acum, contul în cauză răspundea utilizatorilor la diversele întrebări pe care aceştia le aveau despre produsele companiei, adresate atât prin mesaje directe, cât şi prin posturi în care era etichetat contul.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Din câte se pare, Apple a încetat să mai ofere suport tehnic şi pe YouTube, unde răspundea la întrebările lăsate de utilizatori în comentarii.

Compania nu a făcut vreun anunţ oficial în acest sens, însă o informaţie pe surse vehiculată anterior de MacRumors susţinea că Apple urmează să elimine 150 de posturi de suport pe platformele sociale.

Informaţia pare să se confirme, iar Apple pare să renunţe la una dintre cele mai rapide şi mai accesibile modalităţi de suport tehnic pe care clienţii săi o aveau la dispoziţie.