Antreprenorul Mihai Simiuc „reînvie” brandul FruFru, după ce l-a cumpărat înapoi de la gigantul Unilever

Mihai Simiuc FruFru

Antreprenorul Mihai Simiuc, fondatorul brandurilor FruFru și Urban Monkey, a anunțat că relansează FruFru, după ce la începutul acestui an a răscumpărat ambele branduri de la Unilever, gigantul din domeniul bunurilor de larg consum, care le-a cumpărat în urmă cu cinci ani. Produsele se vor regăsi în magazinele OTOTO.

„FRUFRU s-a întors! Nu există un loc mai bun pentru a-și continua călătoria decât OTOTO. Totul a început cu FRUFRU în 2006, cu dorința de a face mai ușor pentru oameni să aibă o viață sănătoasă. A continuat cu Cooperativa FRUFRU, aducând împreună alte mărci care împărtășesc aceleași valori. Din cunoașterea luptei și cu toată învățătura, experiența și sudoarea construirii unei afaceri cu scop, OTOTO s-a născut, în mod firesc, în 2021, ca o platformă pentru a sprijini brandurile independente frumoase și oamenii să facă alegeri zilnice conștiente pentru ei și pentru Planetă. Așa că iată-ne – din nou ca brand independent, cu promisiunea de a aduce zilnic fresh aceeași mâncare delicioasă și sănătoasă #farabazaconii”, a anunțat OTOTO, pe Instagram.

În ianuarie, Unilever a anunțat că, în urma unei analize strategice detaliate, a decis să vândă brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora.

„Tranzacția nu include unitatea de producție și Cooperativele Frufru. Mihai Simiuc urmează să dezvolte un nou capitol pentru brandurile Frufru și Urban Monkey, promovând în continuare un stil de viață sănătos”, transmitea Unilever.

Citește aici un interviu cu retailerul Ototo, care recent a făcut primul pas în străinătate prin deschiderea unui magazin în Viena, și ce planuri de extindere are compania pentru acest an. 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: