Aproape un sfert dintre clienții cafenelelor din Statele Unite beau cafea cu gheață în fiecare zi, potrivit unui raport realizat de firma de cercetare și consultanță Allegra World Coffee Portal. Această cifră este în creștere de la 17% în urmă cu un an, scrie Bloomberg.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Iar printre consumatori sunt tot mai mulți tineri. Sondajul Allegra, realizat pe un eșantion de peste 5.000 de consumatori, a constatat că aproape opt din zece cumpărători cu vârsta sub 35 de ani au cumpărat această băutură cel puțin o dată pe săptămână.

Băuturile cu gheață au un succes atât de mare încât segmentul ajută cafenelele din SUA să își revină după pandemie, iar industria depășește acum nivelurile de dinaintea pandemiei.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

“Jumătate dintre liderii din industrie consideră acum cafeaua rece ca fiind cea mai importantă tendință de piață în prezent”, a declarat firma.

Cafenelele din SUA au ajuns la o valoare de piață mai mare decât cea în care se aflau înainte de pandemie. Se estimează că cele peste 40.000 de puncte de vânzare din țară au ajuns la o valoare de 49,5 miliarde de dolari în ultimele 12 luni, cu puțin peste nivelul de dinainte de Covid.

Se preconizează că impulsul vânzărilor va continua, majoritatea liderilor din industrie chestionați așteptându-se la o îmbunătățire a condițiilor anul viitor.