Alibaba Group a anunţat că platformele sale de comerţ electronic din China au înregistrat creșteri de “Ziua celibatarilor”, cea mai importantă zi de cumpărături online

alibaba

Alibaba Group a anunţat că platformele sale de comerţ electronic din China – Tmall şi Taobao – au înregistrat creşteri “pozitive” în ediţia din acest an a Zilei celibatarilor, care s-a încheiat sâmbătă la miezul nopţii, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres. Ziua Celibatarilor este cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume, depăşind vânzările combinate din SUA de Black Friday şi Cyber Monday.

Rivalul JD.com a informat că de Ziua Celibatarilor valoarea bruta a mărfurilor (GMV) a atins “un nivel record”.

China sărbătoreşte în fiecare an la 11 noiembrie Ziua Celibatarilor, care a devenit totodată şi cea mai importantă zi de cumpărături online, un fel de replică la Black Friday şi Cyber Monday. În China, legătura dintre oamenii singuri şi această zi de 11 noiembrie (11.11) este dată de cifra “1”, care face trimitere la singurătate, iar sărbătoarea este un fel de replică la adresa Valentine’s Day. Burlacii chinezi obişnuiesc să organizeze petreceri în această zi, pretext folosit pentru a-şi căuta un partener sau o parteneră. Alţi retaileri au început să extindă conceptul în Hong Kong şi Taiwan.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

2023 este al doilea an în care Alibaba nu a dat publicităţii nivelul vânzărilor de Ziua Celibatarilor, festivalul care îşi serbează anul acesta a 15-a aniversare.

Evenimentul este văzut ca un indicator al încrederii consumatorilor, dar problemele economice cu care se confruntă China fac puţin probabilă o redresare semnificativă a vânzărilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Ziua Celibatarilor este cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume, depăşind vânzările combinate din SUA de Black Friday şi Cyber Monday.

Rivalul JD.com a informat că de Ziua Celibatarilor valoarea bruta a mărfurilor (GMV) a atins “un nivel record”.

China sărbătoreşte în fiecare an la 11 noiembrie Ziua Celibatarilor, care a devenit totodată şi cea mai importantă zi de cumpărături online, un fel de replică la Black Friday şi Cyber Monday. În China, legătura dintre oamenii singuri şi această zi de 11 noiembrie (11.11) este dată de cifra “1”, care face trimitere la singurătate, iar sărbătoarea este un fel de replică la adresa Valentine’s Day. Burlacii chinezi obişnuiesc să organizeze petreceri în această zi, pretext folosit pentru a-şi căuta un partener sau o parteneră. Alţi retaileri au început să extindă conceptul în Hong Kong şi Taiwan.

2023 este al doilea an în care Alibaba nu a dat publicităţii nivelul vânzărilor de Ziua Celibatarilor, festivalul care îşi serbează anul acesta a 15-a aniversare.

Evenimentul este văzut ca un indicator al încrederii consumatorilor, dar problemele economice cu care se confruntă China fac puţin probabilă o redresare semnificativă a vânzărilor.

Ziua Celibatarilor este cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume, depăşind vânzările combinate din SUA de Black Friday şi Cyber Monday, notează Reuters.