Aeroportul Otopeni: O treime dintre zborurile din ultima săptămână au avut întârzieri, în scădere ușoară față de numărul curselor întârziate în iulie/ Topul companiilor cu cele mai multe zboruri întârziate

Aeroportul Otopeni Sursa foto: CNAB

816 curse programate pe Aeroportul Otopeni au avut întârzieri mai mari de 30 de minute în ultima săptămână, în scădere ușoară față numărul curselor întârziate la sfârșitul lunii iulie, a transmis Compania Aeroporturi București (CNAB).

Astfel, o treime dintre avioanele de linie și charter din perioada 28 iulie-3 august au avut întârzieri la Otopeni, adică 816 zboruri dintr-un total de 2.351 de curse. La raportarea anterioară, pentru perioada 21-27 iulie au fost 823 de zboruri întârziate din 2.380 de curse, cu același raport, aproximativ o treime dintre curse întârziate.

„În intervalul 28 iulie – 3 august 2022, pe Aeroportul “Henri Coandă”, un număr de 816 zboruri (aterizări și decolări) au înregistrat  întârzieri mai mari de 30 minute, cu o creștere de 48 de zboruri afectate de întârzieri față de săptămâna anterioară. Numărul întârzierilor corespunde, în general, cotei de piață a companiilor aeriene pe AIHCB, astfel încât cele mai multe zboruri întârziate s-au înregistrat la Wizz Air (235 de zboruri), Tarom (136 de zboruri), Blue Air (133 de zboruri) și Ryan Air (114). În același interval de referință, un număr de 23 de zboruri au fost anulate de către alte companii aeriene. În intervalul 28 iulie – 3 august, pe AIHCB au fost operate 2.351de zboruri (2147 regulate și 95 neregulate)”, a transmis CNAB.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: