CEO-ul brandului Ralph Lauren spune că universul virtual este o modalitate prin care compania poate atrage clienți mai tineri

Ralph Lauren Sursă foto: Unsplash

CEO-ul Ralph Lauren, Patrice Louvet, a declarat că brandul urmărește oportunitățile în metavers ca o modalitate de a atrage clienți mai tineri. Consumatorii pot deja să cumpere îmbrăcămintea digitală Ralph Lauren și să facă o vizită virtuală sau chiar să bea o cafea virtuală la magazinul companiei Madison Avenue. El a spus că retailerul se gândește dacă să cumpere imobiliare în acea lume digitală, în care comerțul electronic, jocurile și rețelele sociale se ciocnesc, scrie publicația CNBC. 

„Una dintre strategiile noastre este să câștigăm o nouă generație, iar noua generație este acolo. Deci trebuie să fim acolo”, a spus el. „Există o mulțime de paralele între metavers și viziunea lui Ralph”.

Un număr tot mai mare retaileri se îndreaptă către metavers. Nike a cumpărat luna trecută o companie virtuală de adidași, RTFKT, în timp ce Walmart a depus recent înregistrări pentru mărci comerciale care ar putea deschide calea pentru a vinde bunuri virtuale de la decorul casei până la produse de îngrijire personală și pentru a oferi utilizatorilor monedă virtuală și jetoane nefungibile sau NFT. De asemenea, brandurile de lux, inclusiv Ralph Lauren și Gucci, au lansat produse virtuale.

Ralph Lauren se află deja pe platforma Zepeto și pe site-ul de jocuri Roblox, unde cumpărătorii își pot îmbrăca avatarurile în haine Ralph Lauren. El a spus că firma a văzut deja cum metaversul ar putea genera venituri. După doar câteva săptămâni de când a fost prezent pe platforma Zepeto, brandul de haine a vândut peste 100.000 de unități.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: