Produsele fabricate în Rusia au reprezentat 83% din piața de bunuri de consum din această țară în prima jumătate a anului 2022, în creștere cu 4% față de anul precedent, potrivit unui raport publicat marți de NielsenIQ, citat de Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Producția internă a bunurilor de consum umple rafturile în timp ce importurile se prăbușesc pe fondul sancțiunilor occidentale împotriva Rusiei.

Sancțiunile, impuse după ce Moscova a desfășurat zeci de mii de soldați în Ucraina la sfârșitul lunii februarie, au determinat zeci de companii străine, multe dintre ele din sectorul bunurilor de consum, să părăsească țara.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Unele dintre cele mai mari scăderi ale bunurilor străine au avut loc pe piața alcoolului, unde berea rusească a reprezentat 89% din vânzări în prima jumătate a anului 2022, față de 79% cu un an înainte, au arătat datele Nielsen.

Berile produse și vândute de producătorii străini de bere care au anunțat că intenționează să iasă din Rusia erau încă în vânzare în supermarketurile și magazinele din Moscova săptămâna trecută, subliniind cât de mult timp poate dura până când restricțiile orientate spre consumator au un impact. citiți mai departe

„Sortimentul de bunuri disponibile pentru consumatori pe rafturile magazinelor s-a restrâns”, a declarat Konstantin Loktev, director de retail la NielsenIQ Rusia, identificând una dintre cele două schimbări majore care au afectat industria.

„În această perioadă dificilă, a început să se dezvolte o a doua tendință – bunurile care au dispărut de pe rafturi au început să fie înlocuite în mod activ în coșul de consum de mărci produse în Rusia, pentru care s-au deschis mari oportunități.”