Compania de Drumuri a semnat cu Rizzani (Italia) contractul de 504 milioane lei pentru modernizarea Centurii București Sud între Chiajna și Jilava, contract finanțat din fonduri europene care include și două pasaje subterane la Bragadiru și Măgurele. Finalizarea procedurii de atribuire a fost anunțată încă de săptămâna trecută de secretarul de stat Ionel Scrioșteanu (detalii aici).
Tronsonul Chiajna – Jilava are o lungime de 14 kilometri, proiectul prevede pasaje la intersecțiile de la Bragadiru, Măgurele și Jilava, iar termenul de realizare este de 36 de luni, din care 12 pentru proiectare și 24 pentru execuție.
,,Marți, 05.07.2022, CNAIR a semnat contractul de proiectare şi execuţie „Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al (km 55+520) și DN 5 (km 40+000) – Lot 2 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între km 54+700 si DN5 (km 40+000)”, cu Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.P.A. (lider de asociere)- S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat). Valoarea contractului este de 504.112.836,73 Lei fără TVA. Sursa de finanțare este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile – programul POIM. Durata contractului este de 36 luni, din care, 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție este de 120 de luni. În cadrul contractului vor fi realizate 3 structuri de complexitate ridicată, dintre care 2 pasaje subterane, prevăzute cu o lungime de peste 600 de m.” a comunicat CNAIR
(n.r Directorul General CNAIR, Cristian Pistol, a transmis că finanțarea de pe POIM va fi continuată pe POT 2021-2027. Spre deosebire de POIM care acoperă 85 %, Programul Operațional Transport prevede o contribuție mai substanțială de la buget)