UMB poate intra în șantier și pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului de pe Autostrada Transilvania. Este al doilea proiect cu finanțare prin PNRR unde încep lucrările

A3 UMB Nădăşelu Poarta Sălajului Sursa Foto : Cătălin Drulă/Facebook

Constructorul UMB începe în curând lucrările și pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului, un tronson cu o lungime de 12 kilometri de pe Autostrada Transilvania, al doilea proiect cu finanțare prin PNRR cu contract semnat.

Compania de Drumuri a aprobat Proiectul Tehnic pentru acest lot, etapă care va permite emiterea ordinului de începere în scurt timp.

În prezent, UMB lucrează pe cei 30 de kilometri dintre Nădășelu și Zimbor, unde progresul fizic a ajuns la aproximativ 25%. Durata lucrărilor este de 24 de luni, a transmis CNAIR.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Vineri, 27.05.2022, Consiliul Tehnico – Economic al CNAIR a avizat Proiectul Tehnic pentru Secțiunea Zimbor – Poarta Sălajului a Autostrăzii Transilvania, urmând ca, în scurt timp, să fie demarată faza de execuție. Antreprenorul lucrărilor este Asocierea SC SA&PE CONSTRUCT SRL – SC SPEDITION UMB SRL – SC TEHNOSTRADE SRL. Valoarea contractului este de 680,4 milioane lei fără TVA. Proiectul este finanțat în cadrul PNRR.

 Lungimea secțiunii este de 12,24 km și cuprinde construcția a:

– 5 viaducte;

– 1 pod.

Durata contractului pentru perioada de execuție este de 24 de luni, respectiv anul 2024.

Perioada de garanție a lucrărilor este 120 de luni”, potrivit CNAIR.

Tot prin PNRR sunt finanțate Autostrada Ploiești – PașcaniAutostrada cu tuneluri Lugoj – Deva și „capetele” Autostrăzii Unirii de lângă Târgu Mureș și Târgu Neamț, dar niciun proiect nu are, deocamdată, contract de execuție semnat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.