Compania de Drumuri a finalizat reparațiile podului peste Prut de la Galați-Giurgiulești, la frontiera dintre România și Republica Moldova, acesta fiind primul pod transfrontalier (România-Moldova) reparat după Revoluție, a anunțat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Podul peste Prut de la Galați-Giurgiulești a fost construit în 1949, are o lungime de 125 metri, iar constructorul a finalizat intervențiile (pe partea din administrarea CNAIR) cu două luni în avans. Pentru alte trei poduri peste Prut, la Albița -Leușeni, Oancea-Cahul și Sculeni, Ministerul Transporturilor pregătește documentația tehnică necesară reparațiilor. Despre podul peste Prut de la Ungheni, parte a Autostrăzii Unirii -A8 Economedia a scris aici.
Podul peste Prut de la Galați contribuie la fluidizarea circulației între România și Moldova și totodată, crește rolul Republicii Moldova ca legătură între UE și Ucraina, a transmis Scrioșteanu : ,, Primul pod peste Prut între România și Moldova reabilitat după 1989. A fost convocată recepția la terminarea lucrărilor de reabilitare a podului rutier de frontieră, peste râul Prut, între localitățile Giurgiulești (Republica Moldova) și Galați (România). Podul dintre cele două state a fost reabilitat la finalul anului 2021, finalizarea lucrărilor a fost anunțată de antreprenor cu 2 luni înainte de termenul prevăzut în contract. Valoarea lucrărilor, de circa 8 milioane RON, a fost asigurată în totalitate de Guvernul României.