Adidas a finalizat vânzarea brandului Reebook pentru 2,1 miliarde dolari și va lansa un program de rescumpărare de acțiuni de 1,5 miliarde euro

Reebok Sursa foto: Wikipedia

Producătorul german de echipamente sportive Adidas a anunţat marţi că a finalizat vânzarea brandului Reebok companiei americane Authentic Brands Group, pentru 2,1 miliarde de euro, şi va implementa un program de răscumpărare de acţiuni de 1,5 miliarde de euro, transmite DPA, citat de Agerpres.

Vânzarea Reebok face parte din planul Adidas de a elibera numerar şi de a majora dividendele pentru investitori.

„Acest plan va fi realizat printr-un nou program de răscumpărare şi reflectă perspectivele noastre încrezătoare în acest an, în pofida dificultăţilor diverse cu care ne confruntăm în prezent”, a afirmat directorul financiar Harm Ohlmeyer.

Pentru a putea concura mai bine cu rivalul Nike Inc., Adidas a preluat Reebok în anul 2006, cu 3,8 miliarde de dolari, însă performanţele slabe ale acestei mărci au determinat investitorii să ceară în repetate rânduri grupului german să vândă Reebok.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: