Ford a anunțat că nu intenționează să renunțe la afacerile sale de vehicule electrice sau de vehicule pe benzină, a declarat miercuri directorul executiv Jim Farley. „Nu avem de gând să dezactivăm afacerea noastră electrică sau afacerea noastră ICE (nr mașini cu aprindere)”, a spus Farley la o conferință Wolfe Research.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Știm că concurența noastră este Nio și Tesla și trebuie să le învingem, nu să le egalăm”, a adăugat el. „Și trebuie să-i învingem pe cei mai buni dintre jucătorii ICE”.

Unii investitori au sugerat Ford și General Motors să-și despartă operațiunile cu vehicule electrice de cele cu ICE, ca o modalitate de a profita mai bine de întreaga valoare a acelor afaceri.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Producătorul auto american a declarat luna trecută că va avea capacitatea anuală de a construi 600.000 de vehicule electrice la nivel global în decurs de 24 de luni.

CEO-ul a mai spus că Ford crede că poate reduce costuri mult mai mari din afacerea sa tradițională ICE prin calitate mai bună, costuri structurale mai mici și complexitate redusă a vehiculelor.

„Pentru a obține marjele (la vehiculele electrice)… pe care le vedem la o companie precum Tesla, trebuie să avem experți reali care să conducă în această direcție”, a spus el, adăugând că Ford trebuie să angajeze mai mulți oameni care lucrează în domenii de componente electrice, arhitecturi electrice avansate și experiență digitală a clienților.

În ceea ce privește EV, Farley a spus că Ford lucrează la acorduri pentru a asigura aprovizionarea cu materii prime cheie pentru baterii precum litiu, nichel, minerale rare și cupru, pentru a minimiza riscul.