Producătorii de dulciuri din Germania au făcut în acest an aproximativ 167 de milioane de figurine în formă de Moş Crăciun, din ciocolată, cu 1% mai puţin decât anul trecut, pe fondul diminuării cererii pentru dulciuri, ca urmare a vremii mai blânde de dinainte de sărbătorile de iarnă, transmite DPA, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vremea neobişnuit de caldă din luna octombrie, cumulată cu inflaţia ridicată, au afectat vânzările, a subliniat Asociaţia Producătorilor Germani de Dulciuri (BDSI).

Cu toate acestea, organizaţia profesională şi-a exprimat încrederea că vânzările îşi vor reveni în perioada sărbătorilor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

“În momentele grele şi incerte, dulciurile sunt una dintre micile plăceri de zi cu zi. Acest lucru este valabil în special pentru popularele figurine Moş Crăciun de ciocolată”, a declarat preşedintele BDSI, Carsten Bernoth.

Aproape două treimi din figurinele Moş Crăciun de ciocolată au fost deja livrate retailerilor de produse alimentare, magazinelor universale şi retailerilor specializaţi din Germania, în timp ce mai mult de o treime au fost exportate.