Compania Amazon își extinde tehnologia de scanare a palmelor dincolo de magazinele alimentare și lansează o versiune concepută pentru lumea afacerilor, scrie CNBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Amazon One Enterprise reambalează sistemul de plată al companiei bazat pe scanarea palmei ca instrument de autentificare care le permite angajaților corporațiilor să își treacă mâna pentru a intra într-un birou sau pentru a accesa informații sensibile, cum ar fi datele financiare sau înregistrările de resurse umane.

Printre companiile care au semnat deja pentru tehnologia biometrică se numără IHG Hotels and Resorts, producătorul de turnicheți Boon Edam și Kone, un furnizor de scări rulante și lifturi. Amazon nu a dezvăluit prețurile pentru acest serviciu, care este disponibil în avanpremieră în SUA începând de luni.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Amazon prezintă serviciul ca fiind o soluție mai ieftină și mai sigură pentru întreprinderi, în comparație cu instrumentele tradiționale de securitate și autentificare, precum insignele sau parolele.

“Companiile apreciază confidențialitatea și confortul pentru utilizatorii lor, care pot accesa locații fizice și active software doar cu o mișcare a palmei”, a declarat Dilip Kumar, un vicepreședinte care supervizează Amazon Web Services Applications, într-un comunicat.

Amazon a debutat cu sistemul său de plăți biometrice în 2020. Tehnologia a fost concepută inițial ca o modalitate prin care cumpărătorii să plătească pentru cumpărături prin trecerea mâinii. A fost implementată în magazinele alimentare Whole Foods, în unele magazine de proximitate Go și în mai multe supermarketuri Fresh. Locurile de sport și de divertisment au adoptat, de asemenea, tehnologia, la fel ca și unele restaurante Panera Bread și câteva locații Starbucks.

Grupurile de advocay au criticat serviciul din cauza preocupărilor legate de confidențialitate și securitate, susținând că acesta duce la o supraveghere sporită. Amazon spune că recunoașterea palmei este mai privată decât alte sisteme biometrice “deoarece nu poți determina identitatea unei persoane uitându-te la o imagine a palmei sale”. De asemenea, compania susține că nu captează datele de achiziție de la scanările colectate de magazinele care nu aparțin Amazon.