Centura Bușteni – Azuga: Consiliul Județean Prahova anunță câștigătorul contractului de 600 de milioane lei / Termenul stabilit pentru desemnarea constructorului este miercuri, 25 octombrie

Modificare importantă licitație centura Bușteni Azuga prețul ofertei 40 % Licitație centura Bușteni Azuga

Consiliul Județean Prahova ar putea anunța miercuri, 25 octombrie, câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția Centurii BușteniAzuga, contract de aproximativ 600 de milioane lei. La a doua licitație pentru realizarea șoselei cu o lungime de aproape 10 kilometri, trei constructori au depus oferte, iar CJ Prahova a stabilit termenul de 25 octombrie pentru evaluările tehnice și financiare. La prima licitație CJ Prahova a descalificat ofertele Ozaltin (Turcia) și Coni (România).  În lipsa Autostrăzii Ploiești – Brașov, Centurile Comarnic și Bușteni și Drumul Județean pe Valea Doftanei sunt proiecte care ar trebui să contribuie la fluidizarea circulației pe DN 1 Comarnic – Predeal.

Centura Bușteni – Azuga va avea un tunel cu o lungime de 90 de metri care subtraversează oblic DN 1 și Magistrala CFR București – Brașov, dar și un semitunel cu o lungime de 200 de metri, parțial îngropat la intrare în Azuga, cele două lucrări de artă fiind printre cele mai dificile de pe traseul complet de 9 kilometri prevăzut pentru șoseaua care va funcționa ca o centură a celor două stațiuni. Durata contractului este de 36 de luni, iar finanțarea asigurată prin Programul Transport 2021-2027. Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru cele două Centuri în mai 2023, licitațiile fiind lansate cu Clauză Suspensivă.

Pe 16 august, au fost depuse următoarele oferte pentru Centura BușteniAzuga:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

1. Ofertant unic: Itinera Spa (constructorul Pasajului Popești-Leordeni)

2. Asociere: OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Leader),VISIO CONSTRUCTION WORKS (Constructorul primului lot al Drumului Expres Craiova – Pitești)

3. Asociere: CONI (Leader),SC GOTT STRASSE SRL,PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L.,DRUM POD INVEST,”NVO “TRANSINZHINIRYNG” LLC, Automagistral-Pivden (constructor pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei, lider fiind Trace – Bulgaria).

Captură SEAP:

Lucrări de artă prevăzute: pasaj peste râul Prahova şi CF km. 1+835 ÷ 2+445; pod peste râul Prahova la km. 2+665; pod peste râul Prahova la km. 2+955; pod peste pârâul Jepilor la km. 3+825; pod peste râul Prahova la km 4+195; subtraversare strada Zamora km 4+685; pod peste râul Prahova la km 5+495; viaduct km 5+955; pod peste râul Prahova la km. 7+165; subtraversare DN 1 și CF km 7+480 ÷ 7+530; pod peste râul Prahova la km 8+095; pod peste râul Prahova la km 8+255; pod peste râul Prahova la km 8+375; pod peste râul Prahova la km 8+515; pod peste râul Prahova la km 8+605; semitunel km 8+935÷9+075; pasaj peste râul Prahova şi CF km 9+085 ÷ 9+310″ -Nota de Fundamentare.

Memoriul tehnic pe care l-a realizat proiectantul Irimat propune 10 poduri peste râul Prahova, un pod peste pârâul Jepilor, câte două pasaje peste râul Prahova și Calea Ferată (Magistrala 300) și două subtraversări: strada Zamorei și DN 1 – CF București – Brașov. De asemenea, la km 9 al centurii, la Azuga, va fi realizat un semitunel. Viteza de proiectare a drumului, specific pentru clasa III și zona de munte este de 60 km/h.

Contractul pentru Centura Comarnic a fost semnat pe 22 mai cu Asocierea Frasinul – Arthenis.

Centurile Comarnic și Bușteni au fost transferate de la Ministerul Transporturilor/Compania de Drumuri la Consiliul Județean Prahova după ce CNAIR a ratat două licitații. În 2018, contractul pentru Centura Bușteni (variantă scurtă fără ieșirea în Azuga) a fost reziliat după ce firma câștigătoare (constructor de apartament) nu a mai depus scrisoare de garanție bancară, iar în 2021 CNAIR a anulat licitația pentru Centura Comarnic (profil de autostradă).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Ipotetic.
    Daca se semneaza anul asta aberatiile astea cu centuri pe DN 1 sunt convins ca ca nu vor fi gata in 5 ani!
    Ce era daca incepea autostrada la anul sau 2025?
    Oricum ingineriile astea cu centuri, scurtatura Campina-Sacele sunt fantezii!
    Si muulti bani risipiti!
    Asa sifon la CJ PH cu. Aceste SF 😩

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.