Volkswagen reduce personalul planificat la uzina sa complet electrică din Zwickau, Germania, și ajustează programul de lucru în schimburi din cauza “condițiilor de piață”, a declarat marți un purtător de cuvânt, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Constructorul auto plănuia să ofere un loc de muncă permanent celor 540 de angajați angajați în ultimii ani cu contracte pe termen limitat, dar nu a mai putut face acest lucru pentru 269 dintre aceștia.

“Volkswagen continuă să fie 100% convins de calea către electromobilitate… însă, având în vedere condițiile actuale ale pieței, nu putem prelungi 269 de contracte care se vor încheia la scurt timp după o durată de 12 luni”, a declarat purtătorul de cuvânt.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Aproximativ 10.700 de angajați lucrează la uzina care produce șase modele de vehicule electrice de la trei dintre mărcile Grupului Volkswagen.

Volkswagen anunțase în 2018 că va cheltui 1,2 miliarde de euro pentru a converti uzina la producția de vehicule electrice, menținând stabilă forța de muncă, în ciuda faptului că vehiculele electrice necesită mai puțină forță de muncă decât cele cu motoare cu combustie prin creșterea producției.

Dar producătorul auto german se confruntă acum cu o concurență tot mai mare din partea Tesla și a unei game tot mai mari de producători auto chinezi, precum și cu o cerere scăzută pe piața europeană a vehiculelor electrice din cauza inflației ridicate și a reducerii subvențiilor.