Companiile aeriene vor avea nevoie de tot combustibilul sintetic din lume, spune șeful Lufthansa, care le transmite producătorilor auto ”să ia mâna de pe combustibilii sintetici”

lufthansa sursa foto: atlas-network.com

Companiile aeriene vor avea nevoie pentru avioane de tot combustibilul sintetic pe care lumea îl poate produce, ceea ce înseamnă că nu vor mai rămâne combustibili sintetici pentru automobile, le-a transmis directorul general de la Lufthansa producătorilor germani de automobile, reuniţi la salonul IAA de la Munchen, informează Bloomberg, citat de Agerpres.

Directorul general al Deutsche Lufthansa, Carsten Spohr, a subliniat că aşa-numiţii combustibili sustenabili pentru aviaţie oferă singura traiectorie funcţională pentru decarbonizarea călătoriilor cu avionul, chiar dacă oferta de combustibili sintetici este limitată.

“În condiţiile în care nu se întrevede o tehnologie care să poată înlocui carburanţii, avem nevoie cu adevărat de toată cantitatea de combustibili sustenabili pentru aviaţie existentă la nivel mondial”, a spus Carsten Spohr.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

“Poate că Oliver va obţine anumite cantităţi pentru ale sale 911, dar noi avem cu adevărat nevoie de volume mari”, a adăugat Spohr, făcând referire la solicitările directorului general al constructorului de automobile sport Porsche AG, Oliver Blume, de a obţine excepţii de la interdicţia referitoare la vânzarea de noi automobile echipate cu motoare cu ardere internă.

Sectorul auto din Germania, care asigură locuri de muncă pentru 800.000 de muncitori din cea mai mare economie a Europei, a făcut lobby cu succes pentru ca aşa-numiţii combustibili sintetici să fie exceptaţi de la planificata interdicţie vizând vânzarea de noi automobile echipate cu motoare cu ardere internă în Uniunea Europeană începând din 2035. Graţie lobby-ului german, interdicţia nu se va aplica autoturismelor ce vor folosi combustibili sintetici.

Însă, aceiaşi combustibili sintetici sunt văzuţi de directorii de companii aeriene, cum este şi Carsten Spohr, drept singura modalitate viabilă pentru a decarboniza călătoriile cu avionul. În timp ce vehiculele electrice sunt deja pe şosele, tehnologia nu va ajunge în viitorul apropiat la nivelul la care să permită funcţionarea avioanelor de pasageri şi marfă pe bază de baterii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: