UPDATE Traficul feroviar a fost reluat / Întârzieri mari la trenurile care circulă pe linia Timișoara – București. Furtuna din Mehedinți a lăsat M 100 fără curent, iar călătorii sunt preluați cu microbuze. Două ore întârziere la trenurile care pleacă din București la Constanța

CFR Călători ofertă modernizare 27 vagoane Sursa foto: Facebook/CFR Călători

UPDATE Traficul feroviar pe Magistrala M 100 Drobeta Turnu Severin – Prunișor a fost reluat în condiții normale la ora 09.40, a transmis CFR Infrastructură.

Știrea inițială: 

Întârzieri de aproximativ 2 ore la trenurile care circulă pe Magistrala M 100 Timișoara – București din cauza furtunii de vineri din județul Mehedinți. În zona Balota (Mehedinți) lângă Drobeta Turnu Severin copacii rupți de vânt au căzut peste firul de contact, iar linia nu mai are alimentare cu energie electrică. Călătorii sunt preluați cu autocare și microbuze, a transmis sâmbătă dimineață CFR Infrastructură.

Astfel, trenurile care vin în Gara de Nord din București pleacă spre Constanța/Mangalia cu respectiva întârziere.

„Încă din cursul nopții se asigură transbordare auto  pe relatia Drobeta Turnu Severin – Prunișor.Transbordarea calatorilor cu mijloace auto s a făcut pentru trenurile 79, 78, inclusiv pentru pasagerii trenului IR 1992. Personalul feroviar intervine pentru reparații la firul de contact pe 5 intervale de statii, de la Dr. Tr. Severin la Prunișor, unde, din cauza  vremii nefavorabilă, în cursul nopții s au înregistrat detamjamente la linia de contact, implicit la sistemul de alimentare cu energie electrică. Măsura de transbordare a fost necesară pentru a asigura continuitate în graficul de circulație, măsură care se va menține până la finalizarea intervențiilor pe tot traseul Dr. Tr. Severin – Prunișor”, anunța CFR Infrastructură.

Cea mai mare întârziere, 270 de minute, este pentru IRN Constanța – Timișoara Nord, tren care va pleca spre Arad cu aproximativ 4 ore întârziere.

CFR Călători asigură garnituri suplimentare pentru preluarea călătorilor transbordați și continuarea parcursului feroviar spre Timișoara – Budapesta, respectiv București – Constanța.

„Circulația trenulurilor între stațiile Drobeta Turnu Severin și Valea Albă este întreruptă din cursul nopții, din cauza unor probleme la infrastructura feroviară, astfel că trenurile spre / dinspre Drobeta Turnu Severin sunt afectate. Echipele de intervenție ale CFR SA lucrează la deblocarea căii ferate și remedierea deranjamentului produs. Până la finalizarea remedierii deranjamentului, CFR SA asigură transbordarea pasagerilor cu mijloace auto pe distanța Drobeta Turnu Severin- Prunișor pentru trenurile afectate. CFR Călători asigură garnituri suplimentare pentru preluarea călătorilor transbordați și continuarea parcursului feroviar spre Timișoara – Budapesta, respectiv București – Constanța. În stația Craiova, CFR Călători oferă pasagerilor apă și produse preambalate pentru trenurile afectate. Circulația feroviară se va desfășura în continuare în funcție de măsurile operative stabilite și dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA.CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate”, a transmis sâmbătă dimineață și CFR Călători.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Vad ca despre trenul Astra Trans Carpatic ce vine de la Arad spre Constanța nu se zice nimic ? Și nici de faptul ca am stat 8 ore în Severin pana sa se asigure transbordarea ….

    • Ancutico, stii tata ce implica o transbordare si ce inseamna un fir blocat intr-un anumit punct? Stii cate trenuri au fost afectate de lipsa tensiunii in firul de curent de la care se alimenteaza electric locomotivele? Primul tren a fost IR 1992, cu plecare din Timisoara la ora 18:09. Astra in care erai tu a plecat dupa 3 ore. Intre cele doua au fost alte trenuri care au asteptat. Transbordarea inseamna sa iei calatorii dintr-un tren si sa ii muti in cel de pe cealalta parte. Plus ca sunt si trenuri Regio care opresc unde nu opreste IR sau Astra ta. Plus trenurile care asteapta in spatele primului tren blocat si trenul de care zici. Pana atunci s-a incercat remedierea problemei de la linia de contact pe ambele parti ale blocajului, cu doua drezine! Oamenii aia au stat de la 23:30 pana la 07 dimineata la locul interventiei! Poate dupa o ora-doua li se termina programul si trebuiau sa plece acasa, dar au stat acolo! S-a incercat rezolvarea problemei in conditii in care putini ar lucra si in zone fara semnal la telefon ca sa sune sa anunte ca nu se poate face nimic si sa cheme autocarele care au facut curse toata noaptea pana s-a dat drumul la linie! Asta ca sa nu muriti prosti!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.