Rectificare 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contestația constructorului Nurol (Turcia) este depusă pentru lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș, lot al cărui contract a fost semnat cu Erbașu pe 24 noiembrie. Dintr-o regretabilă eroare, în articolul inițial, Economedia a transmis că Nurol a contestat lotul Chiribiș-Biharia (29 km.) câștigat de Precon.

Lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș pe Autostrada Transilvania

Pentru constructorul român Erbașu este primul contract de autostradă, dar nu unul ușor chiar dacă viaductul de 1,7 km peste lacul de acumulare este realizat 90%. Pe traseu sunt prevăzute 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte. Durata de proiectare este de 6 luni, iar pentru execuție sunt prevăzute 18 luni. De la Chiribiș la Biharia (29 km), CNAIR ar urma să semneze contractul cu Precon.

Potrivit portalului Instanței, contestația Nurol a fost înregistrată luni 27 noiembrie, dar CAB încă nu a stabilit termen de judecată.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Pe traseu vor fi construite 19 poduri, pasaje și viaducte, a transmis  în septembrie ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. „Încă o secțiune din Autostrada Transilvania are constructor desemnat ! După semnarea contractului constructorul român are la dispoziție 884,12 milioane de lei (fără TVA) și 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor pe secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș  (26,35 km). Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede inclusiv construirea a 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte.  Secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș este parte din contractul pentru construcția Autostrăzii Transilvania semnat în trecut cu constructorul american Bechtel și care ulterior a fost reziliat”, a afirmat Sorin Grindeanu.

 

Pe traseul Autostrăzii Transilvania, de la Cluj-Napoca la vama Borș II, CNAIR nu are contracte semnate pe două loturi cu o lungime de  73 kilometri: 41 kilometri între Poarta Sălajului – Nușfalău, desemnarea câștigătorului la începutul anului viitor respectiv lotul câștigat de Precon (29 km.) Încă 3 kilometri reprezintă lungimea viaductelor scoase din contractul cu UMB.