Grindeanu promite că UMB termină Drumul Expres Galați-Brăila până la sfârșitul anului. Șantierul este la aprox. 30 % și include un viaduct lung peste Siret

UMB lot 3 Sursa CNAIR

Drumul Expres Brăila-Galați pe care îl construiește UMB va fi terminat până la sfârșitul anului, a promis vineri, la Brăila, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Finalizarea șoselei cu o lungime de 11 kilometri înainte de termenul din contract, 2024 ar fi o reușită a celui mai puternic drumar din România, deși lucrările nu sunt foarte avansate, au depășit 30 %, iar proiectul nu este deloc simplu, cu un viaduct de aproape un kilometru peste Siret.

,,Număram împreună cu Mihai (n.r. Tudose)…cred că e a cincea dată de când am preluat mandatul când vin la Brăila-Galați, pentru că așa cum știți, Brăila-Galați reprezintă cea mai mare aglomerare urbană după București din România și de aceea era nevoie ca atenția ministerului pe care îl conduc către această zonă să fie una specială și este. Putem vorbi de proiecte care, unele dintre ele se află în faza de finalizare altele se vor finaliza la sfârșitul acestui an dacă este să vorbim despre Drumul Expres Galați-Brăila, de asemenea tot ce înseamnă Drum Expres spre Focșani sau spre Buzău. Primarii de pe cele două trasee știu foarte bine că au început Studiile de Fezabilitate și acele foraje geotehnice astfel încât să finalizăm rapid și aceste studii de fezabilitate și să putem anul acesta, cel puțin drumul spre Focșani să-l scoatem la licitație. Pentru ca această zonă să facă un salt economic și mai important este nevoie ca Statul să investească în principal în infrastructură”- Sorin Grindeanu.

Ministerul Transporturilor a eliberat în urmă cu o lună, Autorizația de Construire, etapa II-a, pentru Drumul Expres Brăila – Galați, șantier pe care lucrează constructorul român UMB. Autorizația de Construire este emisă pentru 24 de luni, avizează lucrări de 145 milioane de lei, cele mai importante lucrări de artă fiind Podul de la kilometrul 6 peste Canalul de irigații și viaductul de la kilometrul 10 peste digul de apărare pentru ape mari al râului Siret, peste linia de tren și râul Siret. Contractul cu cel mai puternic drumar din România a fost semnat în aprilie 2021 pentru 371 milioane de lei şi o durată de 34 de luni, din care 10 luni pentru proiectare şi 24 de luni pentru execuţie. UMB a câştigat licitaţia cu o ofertă de 371 milioane lei faţă de valoarea estimată a CNAIR de 530 de milioane lei. Ministerul Transporturilor a emis în decembrie 2021 Autorizaţia de Construire (etapa I) pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi, şosea cu o lungime de 11 kilometri, unde constructorul UMB a început încă din octombrie 2021 lucrările de decopertare. Pe traseu vor fi şase lucrări de artă, trei poduri, două viaducte şi un pasaj. Viaductul peste râul Siret care se varsă în Dunăre (lângă Galaţi) are aproape un kilometru (845 metri), după care urmează un pod hobanat de 290 de metri.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Grindeanu habar nu are despre ce vorbeste ! La fel ne-a dat asigurari ca podul de la Braila va fi gata pana la sfarsitul anului 2022. Cu toate ca pe drumul expres Braila – Galati lucreaza UMB , din cauza CNAIR , acesta nu va fi gata anul acesta.
    Pe de alta parte , de ce nu se studiaza realizarea unui drum expres intre Focsani si Brasov? Este legatura fireasca cu autostrazile din Transilvania.
    Domnule Grindeanu poate faceti autostrada Bucuresti – Brasov pe Valea Doftanei.
    Lasati de o parte mofturile bucurestenilor care vor sa mearga la schi. Realizati o legatura rapida intre Bucuresti si Brasov.

    • Parcă a vorbit Trahanache, Farfuridi sau simpaticul Dandanache, nu Grindeanu.
      Marele Ministru al Transporturilor Esuate ne spune ca lucrurile stau cam în felul următor:
      în timp ce predecesorii domniei sale n-au semnat contracte pentru că, probabil, li se terminase pasta în pix și nu se mai învârtea bila de la vârf, dânsul a scos stiloul, le-a semnat fără dificultăți și pentru asta așteaptă felicitări!
      😂😂😂
      Toti oficialii bat campii cu autostrada Valea Prahovei prin tunel la dezvoltatorii de imobiliare din Sinaia, Predeal.
      Varianta Valea Doftanei , 23 km si in Drum Expres e fezabila si se poate realiza in max 2 ani!
      Dar dacă vor dezvoltatorii prin tunel este excepțional!
      Gata in 2045!
      😂😂

  2. GRINDEANUUU …..DUTE D—U. LAȘ ORDINAR . TE-AI VÂNDUT PTR 2 LEI . MARȘ LA PUȘCĂRIE.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.