Vkusno I Tocika, fostul McDonald’s din Rusia, a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 15-20% după ce s-a deschis sub noul brand, a declarat pentru TASS ombudsmanul pentru restaurantele din Moscova şi suburbiile capitalei, Serghei Mironovm transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Cifra de afaceri a Vkusno I Tocika a scăzut cu 15-20%, conform estimărilor noastre”, a dezvăluit el.

McDonald’s şi-a închis toate restaurantele din Rusia pe 14 martie. Pe 16 mai, gigantul global de fast-food, a cărui cotă pe această piaţă ajunsese la 7%, şi-a anunţat retragerea din Rusia şi, prin medierea Ministerului Industriei şi Comerţului, a vândut afacerea către Alexander Govor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Din 12 iunie, lanţul de restaurante funcţionează sub marca Vkusno I Tocika (care se traduce prin Gustos şi Atât).

Mironov a menţionat că o situaţie similară se va întâmpla cu restaurantele care operează în Rusia sub eticheta KFC, după rebranding.

Potrivit expertului, micii francizaţi ”care au puncte de vânzare unice” vor continua să funcţioneze. Va fi mai dificil pentru marii deţinători de franciză. Dar vor funcţiona atunci când li se va asigura finanţare bancară.

Anterior, Serviciul Federal Antimonopol (FAS) a dat undă verde ofertei Smart Service de a achiziţiona afacerea rusă a KFC.

Compania va deţine 70 de restaurante şi va deveni francizor pentru peste o mie de magazine partenere. După încheierea acordului, atât restaurantele proprii ale lanţului, cât şi restaurantele partenere vor continua să funcţioneze sub brandul Rostic, ale cărui drepturi sunt de asemenea transferate în cadrul acordului, a adăugat FAS.