Primul mail trimis de Elon Musk angajaților Twitter pune capăt muncii de acasă

elon musk sursa foto: Facebook

Noul proprietar al Twitter, Elon Musk, le-a transmis angajaților un prim e-mail, miercuri seara, în care le-a interzis munca de la distanță, cu excepția cazurilor aprobate personal, și le-a spus acestora să se pregătească pentru „vremuri dificile care urmează”, scrie Bloomberg.

„Munca la distanță nu mai este permisă, cu excepția cazului în care aveți o excepție specifică. Managerii îmi vor trimite listele de excepție pentru revizuire și aprobare”, a scris Musk.

Noile reguli, care intră în vigoare imediat, vor presupune ca angajații să fie la birou cel puțin 40 de ore pe săptămână, a adăugat el.

Înainte de sosirea lui Musk, Twitter stabilise un aranjament permanent de lucru de oriunde pentru angajații săi, mulți dintre aceștia fiind împinși inițial de pandemie către munca la distanță. Acesta a fost unul dintre primele subiecte abordate în cadrul unei convorbiri cu personalul Twitter pe care Musk a avut-o cu toți angajații după ce a anunțat acordul de cumpărare a companiei la începutul anului. El a spus atunci că este împotriva muncii la distanță și că ar acorda excepții doar de la caz la caz, așa cum face acum.

De asemenea, el a eliminat „zilele de odihnă” din calendarele personalului Twitter, a relatat Bloomberg News în această lună. Aceasta era o zi liberă lunară, la nivelul întregii companii, introdusă în perioada pandemiei.

Musk a spus că nu există „nicio modalitate de a îndulci mesajul” cu privire la perspectivele economice și la modul în care acestea vor afecta o companie dependentă de publicitate precum Twitter, potrivit e-mailului analizat de Bloomberg News.

„Drumul care ne așteaptă este anevoios și va necesita o muncă intensă pentru a reuși”, a scris Musk în misiva sa către angajați. Într-un e-mail separat, el a adăugat că „în următoarele câteva zile, prioritatea absolută este găsirea și suspendarea tuturor bots/trolls/spam-urilor verificate”.

Twitter se află sub conducerea lui Musk de aproape două săptămâni, timp în care acesta a concediat aproximativ jumătate din forța de muncă și cea mai mare parte a echipei executive. Noul șef a majorat prețul abonamentului Twitter Blue la 8 dolari și a atașat la acesta verificarea utilizatorilor. Musk le-a spus angajaților în e-mail că vrea ca abonamentele să reprezinte jumătate din veniturile Twitter.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: