Twitter se laudă că este la cel mai înalt nivel din toate timpurile în ceea ce priveşte numărul de utilizatori, lăsând să se înţeleagă că factorul decisiv al creşterii este Elon Musk, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

O prezentare internă, menită să fie folosită de oamenii de vânzări ai companiei în relaţia cu advertiserii, accesată de The Verge, susţine că numărul utilizatorilor mobili zilnici ai platformei a crescut cu 20% de când aceasta a fost cumpărată de Elon Musk.

Aceeaşi prezentare susţine că, de la finele celui de-al doilea trimestru, numărul utilizatorilor mobili zilnici a crescut cu 15 milioane şi este acum mai mare de sfert de miliard.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Twitter a renunţat să mai facă publice datele privind numărul de utilizatori la sfârşitul celui de-al doilea trimestru al acestui an. La ultima raportare oficială, Twitter avea 237,8 milioane de utilizatori, cu o rată de creştere anuală de 16,6%.

Elon Musk s-a plâns recent de scăderea bruscă a veniturilor Twitter, după ce, la presiunea activiştilor, advertiserii ar fi oprit multe campanii. Aceştia se tem că relaxarea politicilor de moderare a conţinutului promovate de Musk vor aduce conţinut toxic alături de propriile reclame.

Pentru a răspunde acestor îngrijorări, Musk a spus că nu vor fi schimbate politicile platformei înainte ca un consiliu special să le avizeze, consiliu care urmează a fi stabilit.