A doua navă de croazieră Arvia din clasa Excel, propulsată cu gaz natural lichefiat, va fi livrată către P&O Cruises, a dezvăluit compania germană de construcții navale Meyer Werft, informează platforma offshore-energy.biz.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit informațiilor, se așteaptă ca nava să părăsească Papenburg pe 5 noiembrie și să fie transferată pe râul Ems la Eemshaven (Olanda). Sosirea la Eemshaven este programată pentru 6 noiembrie. După testele tehnice și nautice, Arvia își va stabili cursul spre Bremerhaven pentru a fi livrată către P&O Cruises (Marea Britanie).

Noua navă de croazieră este echipată cu cel mai curat sistem de propulsie disponibil în prezent pentru industria navală, un sistem de propulsie LNG, potrivit Meyer Werft.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Acest lucru înseamnă că Arvia este construită pentru a fi pregătită pentru viitor și, în perspectivă, poate fi chiar exploatată într-o manieră neutră din punct de vedere climatic, folosind GNL regenerabil verde.

În prezent, toate navele de croazieră din portofoliul de comenzi al Meyer Werft sunt echipate cu acest sistem de propulsie cu emisii reduse, a subliniat firma

Arvia măsoară peste 180.000 de GT, are 344,5 metri lungime, 42 de metri lățime și este identic în construcție cu nava sa soră Iona, care a fost livrată în 2020.

Nava de croazieră are 2.614 cabine și este proiectată să transporte 5.200 de pasageri. Construcția navei a început în februarie 2021, iar nava a fost lansată oficial în luna august a acestui an.