Piaţa de media din România ar urma să depăşească nivelul de 640 milioane de euro, în 2022, în creştere cu 6% faţă de cifrele înregistrate cu un an în urmă, conform estimărilor publicate cu ocazia ediţiei a doua a evenimentului DigiCon – conferinţa de inovare şi trenduri în marketing, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În acest context, majorarea consemnată de la an la an pentru piaţa autohtonă de media include şi o creştere de peste 20% a segmentului de digital media. “Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente şi folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanţă critică pentru directorii de marketing”, explică specialiştii.

Participanţii la DigiCon 2022 au ocazia să interacţioneze cu cele mai noi tehnologii şi să afle dacă şi cum le pot folosi pentru creşterea afacerii pe care o conduc.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

“Trendul în marketingul digital este dat în ultimii ani de tehnologii precum Artificial Intelligence (AI), Machine Learning, Blockchain şi Automatizare, cheltuielile publicitare în această direcţie fiind estimate să ajungă în acest an la 616 miliarde de dolari. În acest context cea de-a doua ediţie DigiCon 2022 îşi propune să dezbată modul în care aceste instrumente digitale îşi găsesc aplicabilitatea în activităţile de marketing şi cum pot fi aplicate în beneficiul companiilor şi clienţilor. Participanţii vor avea astfel oportunitatea de a interacţiona cu tehnologii precum generarea artei prin AI chiar în cadrul conferinţei, iar cei interesaţi vor beneficia de consultanţă la faţa locului în privinţa provocărilor de marketing cu care se confruntă”, au precizat organizatorii evenimentului de specialitate.