PepsiCo crește din nou prețurile din cauza inflației în creștere

pepsi Sursă foto: Unsplash

PepsiCo crește din nou prețurile la băuturile sale, în contextul în care continuă să se confrunte cu niveluri ridicate ale inflației, scrie Financial Times.

Compania a majorat prețurile la produsele sale la începutul trimestrului curent, a declarat miercuri directorul financiar Hugh Johnston pentru Financial Times, și este dispusă să le majoreze și mai mult atâta timp cât cererea consumatorilor va rămâne la fel de rezistentă ca până acum.

PepsiCo a anunțat miercuri că prețurile pentru portofoliul său de produse, care include băuturile sportive Gatorade și chipsurile Doritos, au crescut în general cu 17% față de anul precedent în cel de-al treilea trimestru. Johnston a declarat că firma se confruntă cu un nivel al inflației care este cu „câteva puncte mai mare” decât creșterile de prețuri, lăsând compania să absoarbă diferența dacă nu se pot face reduceri de costuri compensatorii în alte părți ale activității.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Volumele de vânzări la nivel mondial au scăzut doar ușor, ceea ce indică toleranța consumatorilor față de produsele mai scumpe.

Datorită creșterilor de preț, compania se așteaptă acum ca veniturile organice, care elimină impactul achizițiilor sau al cesiunilor recente, să crească cu 12% în cursul anului 2022, față de o prognoză anterioară de creștere de 10%. Compania a crescut deja așteptările privind veniturile în aprilie și iulie.