Drooler, startup care produce și livrează mâncare gătită pentru câini, demarează campania de finanțare pe platforma Rōnin

caine, animal, plimbare Sursa foto: Pexels/Mikayla Meeker

Drooler, startup românesc care produce în fabrica proprie și livrează mâncare gătită pentru câini, a demarat o campanie de finanțare pe platforma de crowdfunding Rōnin.

Evaluat la 1 milion de euro, startup-ul Drooler produce și livrează mâncare proaspăt gătită pentru câini, sănătoasă și realizată în combinații care să acopere necesarul de proteine, minerale și vitamine pentru canine indiferent de vârstă. Rețetele aprobate de medicii veterinari au fost produse pe scară largă după ani de cercetări împreună cu partenerii Drooler de la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca.

Meniurile Dooler conțin ingrediente proaspete, provenite în proporție de 65-85% din agricultura românească. „Ingredientele și condimentele pe care le folosim le consumă și oamenii. Mâncarea e gătită lent, ca să nu distrugem vitaminele și conține superalimente de genul varză kale, alge sau turmeric, pe lângă carne”, spune Andrei Cerbu.

Startup-ul urmărește să atragă investiții în valoare de 100.000 de euro (suma minimă targetată) și până la 200.000 de euro. Capitalul obținut în urma campaniei de finanțare va fi folosit de Drooler pentru achiziția de echipamente care să ajute la producerea și livrarea mai multor porții de mâncare pentru căței, dar și la extinderea capacității de producție.

Tichetul de investiție minimă în campania de finanțare derulată de Drooler pe platforma Rōnin pornește de la valoarea de 100 de euro. „Ne bucurăm să putem oferi oportunitatea oricui crede în ideea de business inovatoare propusă de Drooler să investească în această companie”, spune Ovidiu Ghiman, co-fondator Rōnin. „Drooler a fost acceptat pentru listarea pe platforma de investiții Rōnin tocmai pentru inovația pe care o aduce și pentru că răspunde unei nevoi reale a societății”, mai spune Ovidiu Ghiman.

Fondatorul Drooler mărturisește că ideea de a dezvolta un startup specializat în producerea și livrarea de mâncare pentru câini i-a venit de la Foca, husky-ul lui. „Am început să o cresc pe Foca în perioada când abia ce-mi deschisesem primul meu business în HoReCa, un restaurant. Cred că atunci era câinele cel mai răsfățat din lumea întreagă, pentru că în fiecare zi mânca numai fripturile de cea mai bună calitate, care rămâneau de la restaurant. Eram învățat să gătesc mâncare bună pentru oameni. Dar de ce să nu fac același lucru și pentru prietenii noștri cu 4 picioare? m-am întrebat atunci. Și așa am demarat o serie de cercetări care au durat 4 ani și pe care le-am desfășurat împreună cu Facultatea de Medicină Veterinară din Cluj, ca să fiu sigur că meniurile Drooler sunt exact ce trebuie pentru sănătatea câinilor noștri”, spune Andrei Cerbu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: