Guvernul investește 1,5 milioane de euro în promovarea României ca destinație turistică pentru turiștii germani și britanici / 250.000 de euro pentru influenceri, 627.000 de euro pentru reclamă, 400.000 de euro pentru site-ul de prezentare

navodari statiune plaja turisti Foto: Cristian Andrei Leonte/ Info Sud-Est

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat marți că ministerul va investi până la finalul acestui an suma totală de 1,48 milioane de euro pentru promovarea României ca destinație turistică atât pentru publicul intern, cât și în Germania și Marea Britanie, principalele țări care furnizează turiști.

Iată cum vor fi cheltuiți banii, potrivit ministrului Cadariu:

– Dezvoltarea portalului de promovare romania.travel cu 409.000 de euro
– Angajarea de influenceri prin intermediul unei agenții de publicitate pentru promovarea atât internă, cât și Germania și Marea Britanie, cu un buget de 250.000 euro
– Promovare combinată în TV și online în Germania și Marea Britanie, cu un buget de 627.000 euro
– Promovare internă online si tv cu buget de 200.000 euro

Ministrul Cadariu a declarat că în primele șase luni din 2022, față de 2021, s-a înregistrat o creștere totală de 37% a numărului de turiști, până la 4,4 milioane. Dintre aceștia, doar 600.000 de turiști au fost cetățeni străini.

Oficialul a mai spus că suma totală a voucherelor de vacanță pentru salariați emise în acest an este de 252 milioane euro și a adăugat că nu toate instituțiile publice au îndeplinit obiectivul de emitere a voucherelor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: