Modernizarea liniei de tramvai de pe bulevardul Doina Cornea ( fostul bulevard Vasile Milea) din sectorul 6 al Capitalei prezintă defecte de execuție, susține Asociația Metrou Ușor care ilustrează deficiențe la partea carosabilă și la peroanele stațiilor de tramvai. Modernizarea șinei pe aprox. 1,1 kilometri s-a făcut într-un an și două luni, termenul din contract fiind depășit cu două luni, deși lucrările nu au fost de o dificultate deosebită. Reabilitarea liniei de tramvai a fost necesară pentru închiderea inelului principal de circulație din București și pregătirea traseului pentru noile tramvaie de la Astra Arad, care vor circula pe liniile 1 și 10, două dintre cele mai solicitate trasee din București.
Contractul cu Asocierea Swietelsky-TIAB-Urban Profile Grele a fost semnat pentru aprox. 20 de milioane lei pe un caiet de sarcini realizat de fosta administrație a PMB. Pe lângă calitatea lucrărilor și depășirea termenului din contract, Asociația Metrou Ușor arată că în documentația tehnică a fost și o eroare de proiectare privind lungimea refugiilor de pe bulevardul Iuliu Maniu : ,,Încă o dată, un proiect de infrastructură este victimă a incompetenței administrative. După ce finalizarea acestui proiect a avut loc cu întârziere față de termenul inițial, 25 mai 2022, etapele birocratice sunt întinse pe termene nepermis de mari, în condițiile în care recepția altor lucrări de infrastructură a avut loc mult mai rapid. Urmărim cu interes dacă termenul extins alocat recepției include și remedierea de către constructor a unor deficiențe de execuție: plăcile pentru ghidajul accesului persoanelor nevăzătoare sunt montate în bătaie de joc, cu denivelări consistente ce prezintă un pericol de împiedicare, intersecția cu Bulevardul Iuliu Maniu nu este la același nivel cu linia de tramvai și prezintă denivelări, iar troleibuzele încă nu au fost reintroduse pe bulevard.