VIDEO Podul de la Brăila : sudura tablierului, înainte de răsăritul soarelui. Cât durează sudarea celor 86 de piese

Pod Brăila sudură tablier

200 de sudori lucrează pe Podul peste Dunăre de la Brăila pentru sudarea pe poziție a celor 86 de segmente ale tablierului metalic, cele mai noi imagini din timpul operațiunii de sudare fiind publicate pe canalul YouTube Radu Aramă. Montarea tablierul metalic compus din 86 de piese (cea mai dificilă etapă) s-a încheiat pe 28 iunie, după care a început sudarea pentru fixarea pe poziția finală. Sudarea ar urma să dureze până în luna septembrie și se face inclusiv înainte de răsăritul soarelui :

Sudarea tablierului la Podul Brăila :

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Stadiul fizic de execuție doar pentru podul cu o lungime de 2 kilometri este de 72 %  însă deschiderea circulație este condiționată de finalizarea fie și parțială a drumurilor de legătură, șoselele care permit intrarea și ieșirea de pe pod fiind la sub 50 %, potrivit CNAIR :
,,În faza de construcție japonezii de la IHI se ocupă de montarea elementelor metalice ale podului:
-Cablurile de oțel principale,
Cablurile de oțel care susțin tablierul metalic,
Segmentele tablierului metalic.
Firma italiană WEBUILD (inițial Astaldi) se ocupă de construcția drumurilor de acces la acest pod. Potrivit reprezentanților WEBUILD, doar drumurile de acces vor fi construite în totalitate până la sfârșitul acestui an (2022), astfel încât circulația pe pod să poată fi deschisă.”
Contractul pentru Podul suspendat de la Brăila, cea mai complexă lucrare de infrastructură rutieră din ultimii 30 de ani, a fost semnat în ianuarie 2018 pentru 433 milioane euro, iar constructorul a intrat în teren la sfârşitul anului 2018. Antreprenor general este asocierea italo-niponă Astaldi – IHI Infrastructure, care a câştigat licitația de aproape o jumătate de miliard de euro. Lucrările pentru podul cu o lungime de 2 kilometri au început efectiv în primăvara anului 2019. Investiția presupune amenajarea a 23 kilometri, dintre care 17 kilometri sunt pe teritoriul județului Tulcea. Deasupra Dunării este podul suspendat, în lungime 1,9 kilometri. Podul are trei deschideri: o deschidere principală (1120 m) și două deschideri laterale de 489,6 m pe malul Brăila și de 364,6 m pe malul Tulcea. De o parte și de alta sunt prevăzute două viaducte de acces în lungime de câte 110 m fiecare. Drumul principal va avea două benzi pe sens și va lega județul Brăila de județul Tulcea, iar drumul de legătură spre Măcin va avea o bandă pe sens, în lungime de 4,3 km. În rest, vor fi realizate intersecții giratorii, 33 de poduri, podețe, pasaje și o stație de taxare.