Autostrada Soarelui se închide pe timpul nopții între Fundulea și București. Turcii de la Alsim montează grinzile la nodul rutier Glina, pe primul lot al Autostrăzii de Centură București Sud

A0 Alsim Glina Captură Infrastructure România

Circulația pe Autostrada Soarelui între Fundulea/Cernica și intrarea în București se închide pentru patru nopți între orele 22 00 și 05 00 pentru a permite constructorului Alsim Alarko (Turcia) ridicarea și montarea grinzilor viitorului nod de la Glina, unul dintre cele mai dificile intersecții în lucru din țară. Restricțiile se aplică pe sensul Constanța-Bucutești, în funcție de tonaj, pentru autoturisme între Cernica și București respectiv devierea de pe A 2 de la Fundulea la București pentru camioane. Prima etapă a restricțiilor este pentru această noapte și apoi noaptea de joi spre vineri urmând ca după 2 mai să fie alte două nopți cu restricții, anunță Poliția Română :

,,Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că pe autostrada A2 București – Constanța se va închide circulația rutiera pe sensul către București pentru 4 zile(27-01.05.2022) în intervalul orar 22:00-05:00 (primele 2 zile în perioada 27/28.04.2022 și 28/29.04.2022, iar următoarele 2 zile ulterior datei de 02.05.2022) pentru lucrări de montare grinzi  marginale, circulația fiind deviata pe categorii de vehicule, după cum urmează :

-M.T.M.A. mai mare sau egală cu 7,5tone pe ruta:

– A2 km 35+500 nod rutier Fundulea – DJ 402,Fundulea – DN-Centura BUCUREȘTI.

-M.T.M.A. mai mică sau egală cu 7.5tone pe ruta:

-A2 km 22- DJ100, Brănești-DN 3 – Centura București.

-A2 km 15-DJ301, Cernica – Centura București.

Pe timpul zilei între ora 05-22.00, pe sensul către litoral și cât și pe sensul către capitală va fi restricționată banda de urgență și semnalizată corespunzător.” 

Constructorul turc Alsim Alarko a început în februarie montarea primelor grinzi pe primul lot al Autostrăzii de Centură București Sud, la pasajul peste Autostrada Soarelui de la Glina, intersecție care va deveni unul dintre cele mai mari noduri rutiere din România. Lotul I (între nodurile Vidra și Glina) are o lungime de 17 kilometri, șantierul se apropie de 35 % stadiu fizic, iar lucrările ar trebui să se termine în vara anului viitor. Doi dintre pilonii (Pilele) nodului rutier au fost construiți pe banda de urgență a Autostrăzii Soarelui pe sensul spre București.

Alsim Alarko lucrează și pe lotul 2 al Autostrăzii A0 București Sud, lot mai avansat, aproximativ 55 % care ar urma să fie deschis circulației în primăvara anului viitor. Pentru segmentul de 10 kilometri între nodurile DN 5 – DN 6 Jilava – Bragadiru, Ministerul Transporturilor a promis finalizarea lucrărilor în decembrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: