Volkswagen s-a alăturat unui grup care stabilește standarde de mediu și sociale în minerit, pe măsură ce producătorul auto nr. 2 în lume își intensifică eforturile pentru a se asigura că materiile prime sunt sustenabile, în special cele utilizate la construcția de vehicule electrice (EV).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Companiile mari au fost supuse unei presiuni din ce în ce mai mari din partea acționarilor și a consumatorilor pentru a îndeplini standarde mai stricte legate de mediu, probleme sociale și guvernanță (ESG).

VW este cea mai mare companie membră după venituri care s-a alăturat grupului Initiative for Responsible Mining Assurance (IRMA), a declarat producatorul auto pentru Reuters.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Alți producători auto membri ai IRMA includ General Motors și Ford.

„În multe cazuri, nu Grupul Volkswagen însuși va cumpăra materiile prime”, a declarat Murat Aksel, membru al consiliului de achiziție al VW pentru achiziții. „Dar vrem să știm de unde vin și în ce condiții sunt extrase și procesate”.

IRMA, care s-a lansat în 2006, include atât cumpărători, cât și producători de minerale, investitori, sindicate, reprezentanți ai comunității și experți independenți.

VW face un efort uriaș pentru a crește producția de vehicule electrice și a sporit investițiile până la 52 de miliarde de euro, în comparație cu planul anterior de investiții pe cinci ani, a spus în decembrie.

Cobaltul, o componentă cheie a bateriilor pentru vehicule electrice, a fost deosebit de atent privit, deoarece cea mai mare parte a producției provine din Republica Democrată Congo, care are un sector informal mare, cu o moștenire de practici de lucru nesigure și muncă a copiilor.

VW participă la un proiect pilot în Congo cu un operator minier pentru a testa noi standarde de certificare dezvoltate de o altă organizație, CERA, a adăugat Aksel.

El a spus că VW a sprijinit, de asemenea, o inițiativă europeană de dezvoltare a surselor interne de aprovizionare cu minerale esențiale, care a vizat magneții din pământuri rare utilizate în vehiculele electrice și turbinele eoliene ca prioritate principală.

“Dezvoltarea lanțurilor de aprovizionare durabile pentru materii prime este un obiectiv strategic de bază pentru noi. Credem că consolidarea rețelei noastre de furnizori europeni joacă un rol important în acest sens”, a spus el, fără a oferi detalii.

În 2020, Volkswagen și Daimler au lansat un studiu pentru a promova o exploatare mai „durabilă” a litiului în Chile, un alt ingredient cheie pentru bateriile EV.