Rușii de la Avtovaz își opresc fabricile în 9 și 10 martie. Sancțiunile occidentale au provocat o nouă criză în aprovizionare

lada Sursa foto: Lada

Cel mai mare producător de automobile din Rusia, Avtovaz, își va opri fabricile din Togliatti și Izhevsk între 9 și 10 martie, în timp ce se confruntă cu o criză în aprovizionarea cu componente electronice, a anunțat compania, scrie Reuters.

Avtovaz, controlată de producătorul francez Renault, a întrerupt câteva linii pentru o zi în această lună.

Marţi, la Bursa de la Paris, titlurile Renault au scăzut cu 7,4%, până la 26,43 euro, astfel ca valoarea de piaţă a Renault a coborât sub pragul de opt miliarde de euro pentru prima dată în ultimii 16 ani. Începând din 16 februarie şi până în prezent, titlurile Renault au scăzut cu 28%.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Rusia este a doua cea mai importantă piaţă pentru Renault, unde constructorul auto generează anual venituri de aproximativ cinci miliarde de euro, adică aproximativ 12% din cifra de afaceri a Renault, potrivit Bloomberg Intelligence.

Comparativ, în cazul rivalilor BMW AG, Mercedes-Benz Group AG şi Volkswagen AG doar aproximativ 2% din vânzările lor sunt în pericol, a calculat analistul BI, Michael Dean.