Autostrada Sibiu – Pitești, Lotul 6: CNAIR a desemnat firma de proiectare pentru legătura Râmnicu Vâlcea la A1

Lot 6 Sibiu Piteşti - Legătura Râmnicu Vâlcea Sursa foto: Ministerul Transporturilor

Proiect Construct-Regiunea Transilvania a câștigat licitația pentru studiul de fezabilitate necesar modernizării tronsonului Tigveni Râmnicu Vâlcea al Drumului Național 73 C, proiect cunoscut drept „lotul 6” al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești.

Licitația a fost lansată în iulie 2021 în mandatul fostului ministru Cătălin Drulă, în septembrie au fost depuse patru oferte, CNAIR desemnând firma de proiectare din România pentru a face documentația tehnică necesară celor 13 kilometri dintre municipiul Râmnicu Vâlcea și Tigveni, localitate din Argeș unde se termină lotul 3 Cornetu Tigveni (37 km).

Contractul pentru Lotul 4 Curtea de Argeș – Tigveni este semnat cu PORR, acum fiind în etapa de proiectare, în schimb lotul 3 Tigveni-Cornetu nu are constructor desemnat.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Modernizarea Drumului Naţional 73 C Curtea de Argeş – Râmnicu Vâlcea presupune, pe lângă refacerea structurii rutiere şi consolidări punctuale, lărgirea platformei drumului la 10 metri, din care 7 metri cele două benzi de circulaţie, iar restul de 3 metri benzi de încadrare şi acostament consolidat (legătura nu va fi la profil de drum rapid cu patru benzi şi separatoare de sens, CNAIR preferând soluţia modernizării unui drum deja existent). Lotul de 13 km presupune un mix între modernizarea actualului drum național pe anumite sectoare și realizarea de variante noi de traseu, care să amelioreze considerabil fluența și siguranța circulației”, explica în toamna anului trecut, fostul ministru Drulă.

Contractul poate fi semnat dacă nu se depun contestații, termenul de predare fiind de 14 luni, a anunțat CNAIR: „ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU “REABILITARE/ MODERNIZARE DN 73C, km 55+000 – km 68+000, TIGVENI – MUNICIPIUL RÂMNICU VÂLCEA” (Lot 2). Ofertantul desemnat câștigător estePROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA. Valoarea contractului este de 3.686.099,41 Lei fără TVA. Durata este de: 14 luni pentru Lotul 2, de la data de începere a contractului”. La lansarea licitației, valoarea estimată era cuprinsă între 3,9 și 4,6 milioane lei.

Proiect Construct-Regiunea Transilvania a câștigat licitația și pentru documentația necesară reparațiilor pe DN 73 C Curtea de Argeș-Tigveni, tronson de 11 km.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Asta înseamnă să hotărască Drulă soarta unui județ, și nu numai! Acolo era prevăzut, inițial, drum expres, dar în Oltenia nu se poate. În schimb, în Ardeal se fac doar autostrăzi. Mai are și tupeul să posteze!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.