ANPC pune la dispoziție un număr de WhatsApp pentru urgențele consumatorilor, în special pentru facturi greșite

whatsapp logo sigla sursa foto: Pexels

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a înființat, începând de astăzi, 7 februarie 2022, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp, pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, în special cu privire la facturile greșite la energie.

Numărul de telefon, pentru aplicația WhatsApp este 0790219551.

„Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator și a mă putea implica personal în gestionarea situațiilor urgente care pot apărea și care vor fi semnalate astfel”, a declarat Horia Constantinescu, președinte ANPC.

La acest număr, care nu va folosi funcția de apel video sau cu voce, sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării.  Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competența legală de soluționare a instituției și le vor da curs.

ANPC menționează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent.

Primirea reclamațiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcție de raza teritorială în care își desfășoară activitatea operatorul economic reclamat.

Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poștă –, în format electronic sau se depun personal, pentru souționarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege

Formularul de reclamație online,se află  pe site-ul instituției, la acest link.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. O sesizare făcută în urmă cu o lună despre Kurier Express care ridică ce expediez dar nu mai vezi banii de la ei a rămas la stadiul de sesizare, nu am primit răspuns :(. Cum să procedez? Mai sunt păgubiți de către Kurier Express?

  2. Numarul de telefon nu are whatsapp. A reusit cineva sa trimita ceva sesizari pe acest nr?

  3. Va rog frumos sa luati masuri in satul tarnavita comuna halmagel au produse non conform deschide la ce ora vrea nu are casa de marcat este a 10 reclamatie care o fac

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.