Consiliul Județean Bihor a primit 5 oferte pentru execuția centurii municipiului Beiuș/Șoseaua are 7 kilometri și costă peste 300 milioane lei

Centura Beiuş

Consiliul Județean Bihor a primit 5 oferte pentru proiectarea și execuția centurii municipiului Beiuș, șoseaua cu o lungime de 7 kilometri având un cost estimat de peste 300 de milioane de lei, fonduri europene. Proiectul Centurii Beiuș a fost transferat de la Ministerul Transporturilor/CNAIR la CJ Bihor în 2020 prin Ordonanța de Urgență care a permis descentralizarea în transporturi, licitația pentru proiectarea și execuția Centurii Beiuș pe DN 76 Deva-Oradea a fost lansată în octombrie iar astăzi, la deschiderea ofertelor au fost 5 constructori :

(1) PORR Construct

(2) Todini Construzioni Generali SPA,

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

(3) Asociere – Drum Asfalt (leader), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt,

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

(4) Asociere – Construcții Erbașu (leader), Váhostav – sk, Procons Group, Drumuri Orășenești

(5) Asociere – Dimex-2000 Company, Industrial Construct Ardeal, T Dancor Romconstruct, Dacia Faber.
Valoarea estimată a proiectului este cuprinsă între 316.930.989,34 și 329.622.308,91 lei. ” a transmis CJ Bihor. Durata de execuție a lucrărilor la proiectul de investiție „Varianta ocolitoare a Municipiului Beiuș” va fi de 18 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Lungimea traseului va fi de 7,3 kilometri. Șoseaua va avea două benzi de circulație, câte una pe sens, iar profilul transversal cuprinde următoarele caracteristici : lățimea părții carosabile – 7 metri + supralărgiri, lățimea benzii de încadrare – 2 x 0,75 metri, lățimea acostamentului – 2 x1,70 metri.
Valoarea mare a investiţiei, peste 60 de milioane de euro (10 milioane Euro/km) se explică prin cele cinci lucrări de artă din care două viaducte, fiecare cu peste 700 de metri lungime, a scris pe pagina sa de Facebook Ilie Bolojan, preşedintele Consiliului Judeţean Bihor : ”Lucrările sunt complexe (3 pasaje supraterane și 2 viaducte de peste 700 de metri lungime fiecare) și vor trebui finalizate până la sfârșitul anului 2023. ”

Despre modernizarea Drumului Național 76 Deva -Oradea care durează de peste 10 ani, Economedia a scris aici

 

Comentarii

  1. Aici se poate!
    DN 76 Deva-Oradea va fi modernizat mult mai repede decat celebrul DJ 101i intre Campina si Sacele.

    Drumul judeţean DJ 102I porneşte din localitatea Câmpina (DN 1 ) şi face legătură cu DN IA pe langa Sacele putând deveni o alternativă pentru DN1 Bucureşti – Braşov.

    Varianta la Autostrada Valea Prahovei care se va face dupa 2030 si mai sigur dupa 2040!

    Valoarea totală a investiţiei este de 642.051.329,56 lei, inclusiv TVA, conform devizului general aprobat prin avizul CTE al Companiei Naţionale de Investiţii, nr. 11/44 din 17.09.2021.

    Potrivit reprezentanţilor CNI, drumul va fi reabilitat şi modernizat, urmând să aibă două benzi de circulaţie şi o lăţime de opt metri. În cadrul proiectului vor fi refăcute toate podurile şi podeţele de pe traseu.

    Drumul judeţean DJ 1021 se desfăşoară între km 37+620 şi km 63+256,08, în lungime totală de L=25.636,08 ml.

    La km 50+820,38 este limita între judeţele Prahova şi Braşov.

    Traseul drumului judeţean DJ 1021 care se reabilitează şi se modernizează se împarte în 2 tronsoane, astfel:

    Tronsonul 1 aflat pe raza judeţului Prahova între km 37+620 şi km 50+820,38 (limita judeţului Braşov), în lungime de 13.200,38 ml;

    Tronsonul 2 aflat pe raza judeţului Braşov între km 50+820,38 (limita judeţului Prahova) şi km 63+256,08, în lungime totală de 12.435,7 ml.

    Tot ce se intampla aici este incremenit in proiect.
    Cativa metri de asfalt si cateva zeci de declaratii sforaitoare a papagalilor din cele doua Consilii Judetene Gemene: Ph si Bv.
    Gemene la spaga!
    Alta explicatie nu exista!
    Scuze, mai e si prostia!
    Multa!
    Doua judete, 25 km de asfalt, o companie de stat (CNI) inutila ce va termina un banal drum judetean peste 5 ani!
    In Italia un asemenea drum se face in 6 luni!
    In Prahova in 5 ani!
    Si Brasovul pe deasupra!
    Doua CJ gemene si lacome la spaga incapabile sa termine o farama de drum in acest an!
    Ce fac oamenii lui Câtu?
    Nimic!
    O sa vedeti daca se termina in 2027!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.