Autostrada Ploieşti-Braşov: Proiectantul va preda Studiul de fezabilitate cu „69 de zile” mai devreme decât termenul din contract / Documentaţia tehnică va fi livrată pe 17 mai 2023

DN1 Valea Prahovei, Ploiesti, Brasov Sursa foto: Imagini din dronă, CNAIR

Proiectantul Autostrăzii Ploieşti – Braşov a propus Companiei de Drumuri „scurtarea cu 69 de zile” a termenului pentru predarea Studiului de Fezabilitate, o reducere a perioadei pentru realizarea documentaţiei tehnice care nu anulează, însă, întârzierea de patru luni a proiectului.

Reducerea termenului pentru predarea Studiului de Fezabilitate cu peste două luni ar fi posibilă după ce firma Consistrans ar finalizat mai devreme decât estimase investigaţiile şi studiile din teren, arată CNAIR. În comunicatul transmis pe pagina oficială, Compania de Drumuri se referă eronat la Autostrada Comarnic – Braşov, deşi contractul pentru revizuirea studiului de fezabilitate este semnat pentru întreaga Autostradă Ploieşti – Braşov.

„Consitrans vrea să finalizeze mai repede Studiul de Fezabilitate pentru autostrada Comarnic – Brașov. Prin graficul de prestare a serviciilor pentru Contractul privind completarea Studiului de Fezabilitate și elaborarea Proiectului Tehnic, destinate construcției autostrăzii Comarnic – Brașov, Consitrans a propus astăzi scurtarea cu 69 de zile a termenului la care trebuie să predea Studiul de Fezabilitate. Antreprenorul a transmis CNAIR S.A. că poate completa Studiul de Fezabilitate mai repede, deoarece a reușit să realizeze în termen mai scurt investigațiile și studiile din teren, activitățile de proiectare, evaluarea impactului asupra mediului și Analiza Cost-Beneficiu. În aceste condiții, 17 mai 2023 este noua dată propusă de Consitrans pentru predarea Studiului de Fezabilitate”, a transmis CNAIR.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul pentru documentaţia tehnică a autostrăzii de pe Valea Prahovei a fost semnat în februarie 2021, în mandatul fostului ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, pentru o ofertă de 46 milioane lei.

Durata de realizare a serviciilor de proiectare este:

  • 30 de luni pentru Revizuirea/Completarea Studiului de Fezabilitate;
  • 6 luni pentru realizarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC);
  • 6 luni pentru Elaborarea Proiectului Tehnic de Execuție (PTE).

Studiul de Fezabilitate va cuprinde o analiză multicriterială a variantelor de traseu, un studiu de trafic pentru o perioadă de perspectivă de 30 de ani și investigații de teren (geotehnice, hidrologice, topografice, arheologice etc). Contractul va cuprinde și o evaluare a impactului asupra mediului, o analiză cost-beneficiu și realizarea unui model financiar al proiectului, a precizat CNAIR.

Autostrada Ploieşti – Braşov ocupă locul 2 în topul proiectelor de infrastructură după prioritizare, prima fiind Autostrada de pe Valea Oltului. Compania Consitrans este şi proiectantul primelor trei loturi ale Autostrăzii A7 Ploieşti – Paşcani, a segmentului Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni de pe A8 Autostrada Unirii şi a Autostrăzii Făgăraş – Sibiu.