Preşedintele Bosch: Sectorul auto european a devenit prea dependent de Asia şi alte regiuni pentru componente vitale și e nevoie de o schimbare a cursului

poza bosch Sursa foto: Bosch

Sectorul auto european a devenit prea dependent de Asia şi alte regiuni pentru aprovizonarea cu componente vitale precum semiconductorii şi celulele de baterii, a declarat preşedintele în exerciţiu al Bosch, unei publicaţii germane, transmite Reuters.

Cipurile şi celulele de baterii au devenit unele dintre cele mai importante componente în era vehiculelor electrice şi autonome, obligând producătorii de automobile să depindă de furnizorii asiatici, industria locală fiind lentă în dezvoltatea capacităţii de producţie.

”Da, am devenit prea dependenţi de alte regiuni şi este nevoie de o schimbare a cursului”, a declarat preşedintele Consiliului de Supraveghere al Bosch, Franz Fehrenbach, care demisionează la sfârşitul anului, pentru Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

”Cu toate acestea, aceasta nu este vina politicii, ci este legată de optimizarea costurilor în lanţul de aprovizionare. Industria auto se întreabă încet cum va arăta aprovizionarea cu materii prime, în special pentru celulele bateriei”, a spus el.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Firmele germane au evidenţiat planuri de a recupera controlul, inclusiv Volkswagen, care intenţionează să construiască şase fabrici mari de celule de baterii, cu parteneri, în Europa, până în 2030.

Lipsa globală de cipuri pentru automobile a evidenţiat problema, determinând Uniunea Europeană să lanseze programe de subvenţii pentru a atrage producătorii de cipuri pe continent.

Bosch, cel mai mare furnizor de automobile din lume, a deschis în acest an o fabrică de cipuri de 1 miliard de euro (1,1 miliarde de dolari) în Germania, cea mai mare investiţie a sa vreodată, în timp ce echipează cele mai noi maşini electrice şi autonome.

sursa: News.ro, Sursa foto: Bosch