BMW vrea să ajungă la două milioane de mașini pur electrice și hibrid vândute până în 2025

bmw Sursa foto: BMW

BMW a vândut, până acum, un milion de vehicule electrice (EV) – inclusiv hibride – și intenționează să atingă două milioane de vânzări de vehicule pur electrice până în 2025, a anunțat producătorul german de automobile, scrie Reuters.

Aproximativ 70% dintre vehiculele electrice vândute până acum au fost hibrizi, a spus Pieter Nota, membru al consiliului de administrație, adăugând că compania crede că modelele hibride vor continua să joace un rol important, în special pentru clienții care nu au acces ușor la încărcătoare.

Continuarea modernizării mașinilor care ard combustibili fosili a reprezentat un alt pas important către a face industria mai sustenabilă, a spus el: „Numai atunci putem face diferența în baza de clienți”.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

BMW a susținut de mult timp că va investi într-o gamă de tehnologii, mai degrabă decât să se concentreze doar pe mașinile electrice cu baterie pentru a reduce emisiile și că se opune interdicțiilor totale privind achiziționarea de mașini cu motor cu combustie.

Producătorul auto urmărește ca cel puțin 50% dintre vânzările globale să fie complet electrice până în 2030, dar a repetat în numeroase ocazii că lipsa infrastructurii de încărcare a fost o barieră majoră în calea adoptării mai rapide de către consumatori a vehiculelor electrice.

Vânzările din noiembrie au fost ușor sub nivelurile de anul trecut, a spus Nota, deoarece lipsa de semiconductori a continuat să restrângă oferta. Cu toate acestea, compania a rămas încrezătoare că va înregistra o creștere absolută a veniturilor comparativ cu anul trecut, a spus el.