Fabrica Volkswagen din Osnabrück are șanse să producă o decapotabilă electrică, așa cum a anunțat CEO-ul grupului Herbert Diess. Potrivit acestuia, nu numai marca Volkswagen, ci și Audi ia în considerare această posibilitate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Următoarea opțiune, desigur, trebuie să fie o decapotabilă electrică. Sunt considerații la Volkswagen, sunt considerații la Audi”, a spus șeful grupului, citat, fără a fi mai precis.

În această primăvară, Volkswagen însuși a luat în considerare public o decapotabilă bazată pe ID.3 și a publicat o schiță a acesteia.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Un ID.3 Cabrio ar fi cu adevărat atrăgător – electric și bucurându-se de natură cu plafonul în jos”, a spus VW la acea vreme. Cu acest experimant, VW a dorit să obțină feedback-ul clienților – care ar fi fost suficient de pozitiv pentru a aduce ID.3 Cabrio ca model de nișă similar cu T-Roc Cabrio.

Fabrica din Osnabrück aparține VW doar din 2009, când a fost preluată din patrimoniul de insolvență al furnizorului Wilhelm Karmann. Legătura dintre Karmann și VW a fost strânsă istoric; versiunile decapotabile ale Beetle și Golf, de exemplu, au fost construite acolo la comandă.

Ulterior, producătorul contractual, care s-a specializat în modele de nișă și serii mici, a întâmpinat dificultăți economice.

Volkswagen Osnabrück este condusă în continuare ca o subsidiară independentă a Volkswagen AG. În cadrul grupului, filiala este centrul de competență pentru producția decapotabilă și de serie mică. Ca atare, site-ul este în prezent considerat a fi subutilizat.

Următoarea rundă de planificare – consiliul de supraveghere se va reuni pe 9 decembrie – ar putea aduce claritate cu privire la un e-cabriolet.