Dacia Spring a ajuns la 40.000 de comenzi în numai 8 luni

masina electrica, dacia, dacia spring Sursa foto: Dacia

Dacia Spring, cea mai ieftină mașină electrică din Europa, a sărbătorit recent o piatră de hotar majoră, reușind să ajungă la 40.000 de comenzi plasate în termen de numai opt luni, 15.000 de mașini fiind deja livrate, scrie Inside EVs.

Compania a lansat inițial un program de precomandă în mai multe țări europene (Franța, Italia, Germania, România, Spania etc.), strângând peste 16.000 de rezervări în trei luni (între martie și iunie 2021).

Ulterior, Dacia Spring primea – în medie – peste 5.000 de comenzi noi pe lună din iulie.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Majoritatea cumpărătorilor Dacia Spring sunt clienți noi pentru marca Dacia – în Franța, în special, reprezentând 8 din 10 vânzări.

Principalul motiv al succesului Dacia Spring este accesibilitatea (de fapt, este cea mai ieftină mașină electrică din Europa) și specificațiile de bază/de bază suficient de bune pentru operațiunile zilnice.

Xavier Martinet, directorul de vânzări și marketing al Dacia, a declarat: „Cu 40.000 de comenzi în opt luni, Spring are un început comercial excelent. Făcând mobilitatea electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienții deja familiarizați cu marca Dacia, cât și în mare parte clienți noi”.