Lobby-ul auto japonez l-a ales pe președintele Toyota, Akio Toyoda, pentru un al treilea mandat rar ca președinte pentru a conduce industria într-o perioadă de schimbări seismice și provocări cu emisii zero.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Toyoda, membru al familiei fondatoare a Toyota Motor, a ocupat funcția de șef al Asociației Producătorilor de Automobile din Japonia din 2018. Majoritatea președinților din trecut au îndeplinit un singur mandat de doi ani.

„Am acceptat rolul după ce am primit opinii că industria are nevoie de continuitate… pentru a depăși această etapă dificilă”, a declarat Toyoda într-o conferință de presă online.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Cu guvernele din întreaga lume înăsprind reglementările privind emisiile pentru a controla încălzirea globală, industria auto este sub presiune pentru a trece la emisii zero, dar există dezacord cu privire la modul de a ajunge acolo.

La conferința ONU privind schimbările climatice de la Glasgow săptămâna trecută, șase mari producători de automobile, inclusiv General Motors, Ford, Volvo și Mercedes-Benz, au semnat o declarație de eliminare în faze a mașinilor pe combustibili fosili până în 2040.

Toyota a refuzat să se alăture acestui grup, argumentând că o mare parte din lume nu este pregătită pentru o trecere la vehiculele electrice. O altă absență notabilă a fost Volkswagen din Germania.

În timp ce unele mărci au anunțat planuri de a deveni complet electrice în următorii ani, Toyota a făcut eforturi pentru o combinație de tehnologii, inclusiv hidrogen și hibride plug-in, ca abordare cea mai practică.