Cele mai importante aplicaţii şi reţele sociale au pierdut miliarde de dolari în cele şase luni de când Apple a implementat regulile App Tracking Transparency.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În luna aprilie, Apple a activat regulile ATT, prin care urmărirea activităţii utilizatorilor de iPhone nu se mai putea face pe dispozitivele companiei decât după primirea acordului acestora, potrivit news.ro.

De atunci, înainte de a începe urmărirea utilizatorilor (în scopul targetării eficiente a acestora cu reclame), aplicaţiile de iPhone au fost nevoite să afişeze un mesaj în care să ceară acordul acestora.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Majoritatea covârşitoare a utilizatorilor a spus ”nu” când s-a cerut permisiunea să de urmărire (în continuare). În consecinţă, cumpărătorii de publicitate au cheltuit mai puţin bani pentru reclamă în cadrul aplicaţiilor.

Conform unui calcul făcut de Financial Times, în cele 6 luni de când funcţionează sistemul ATT pe dispozitivele Apple, Facebook, Twitter, Snap şi YouTube au pierdut 9,85 de miliarde de dolari.

Dacă Facebook a reuşit să mai atenueze din pierderi, Snap a fost lovită puternic de ATT şi, drept urmare, valoarea acţiunilor companiei a scăzut cu 27% după anunţarea celor mai recente rezultate financiare, cu venituri sub estimări.

Analiştii estimează că doar Facebook a pierdut în jur de 8,3 miliarde de dolari din cauza sistemului ATT.