eMAG a lansat Freshful, platforma de livrări rapide de produse alimentare la domiciliu

mancare, alimente Foto: Food waste combat, Facebook

Retailerul online eMAG a lansat joi Freshful, platforma de livrări de produse alimentare la domiciliu în aceeași zi, construită ca un rival la aplicația de delivery Bringo a Carrefour.

Freshful oferă pe platforma online și în aplicațiile mobile peste 18.000 de produse alimentare și bunuri FMCG de la parteneri și producători locali, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic, spune compania.

Livrarea se va face în 2 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată, în intervale începând de la 30 minute. Comenzile sunt livrate din depozitul cu temperatură controlată în mașini frigorifice până la ușa clientului, 7 zile din 7, între orele 8:00-22:00.

Serviciul este disponibil în aplicațiile Android și iOS, dar și pe www.freshful.ro, momentan în București și o parte din localitățile ilfovene.

Taxa de livrare este de 13 lei. Opțiunile de plată sunt cu cardul prin POS mobil sau numerar la livrare. În cazul plății la livrare, se aplică o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 2,5 lei. Dacă plata a fost efectuată online, la plasarea comenzii, această taxă nu se aplică.

Freshful este denumirea comercială a eMAG Retail. Compania pregătise un aport de 2 milioane de euro pentru iniţierea plaformei, însă investiția totală a fost de 5 milioane de euro.

Noua platformă va fi condusă pentru eMAG de Andrei Popescu, care anterior a fost Director Comercial şi mai apoi Country Manager pentru eMAG Bulgaria.

eMAG intrase deja într-o zonă în care cocheta cu livrările de produse alimentare. Serviciul său Tazz spre exemplu face livrări de la magazine ca Mega Image şi de la restaurante.

Anul trecut, cumpărăturile online în România au atins 5,6 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât în 2019, când valoarea comerțului online a fost estimată la aproximativ 4,3 miliarde de euro, potrivit calculelor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online). Creșterea a fost cu circa 500 de milioane de euro peste previziunile inițiale, pe fondul pandemiei Covid-19, care a accelerat ritmul cumpărăturilor online, precum și procentul plăților online prin card.

Freshful va rivaliza cu Bringo Magazin, companie preluată de grupul francez de retail Carrefour în 2017, care a consemnat anul trecut o creștere fulminantă a afacerilor, la 47,4 milioane de lei, de la 6,8 milioane de lei în 2019. De asemenea, compania, după mai mulți ani de pierderi, a trecut pe plus, care a atins 1,6 milioane de lei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.