Prima “cârtiţă” care va săpa unul dintre cele două tuneluri ale viitoarei Magistrale 6 de metrou, pe Secţiunea Sud, în cadrul unui contract privind legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni, se îndreaptă spre viitoarea staţie de metrou Tokyo, începând din noaptea de luni spre marţi, anunţă Metrorex, confirmând ce a scris Economedia anterior. Aceeaşi sursă precizează că montajul pieselor componente va începe săptămâna viitoare şi va dura aproximativ o lună, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit sursei citate, pentru un utilaj uriaş, agabaritic, aşa cum este TBM (Tunnel Boring Machine), pregătirile presupun etape succesive, începând cu transportul la punctul de pornire a săpăturii de tunel (viitoarea staţie de metrou Tokyo), continuând cu asamblarea părţilor componente ale “cârtiţei”, care se face în spaţiul special amenajat pentru acest proces şi terminând cu momentul în care utilajul poate începe activitatea propriu-zisă, săparea tunelului, 24 de ore din 24.

„Începând din această noapte, 03 – 04 martie a.c., pe parcursul întregii săptămâni în curs, se vor transporta piesele componente ale TBM. Scutul mecanic, capul de tăiere, care cântăreşte 128 de tone, este printre primele piese care vor ajunge la viitoarea staţie de metrou “Tokyo”, explică Metrorex.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Sursa citată menţionează că montajul pieselor componente va începe săptămâna viitoare şi va dura aproximativ o lună.

Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Internaţional Otopeni. Pe un traseu de 14,2 kilometri, aceasta va cuprinde 12 staţii de metrou: Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I. C. Brătianu, Aeroportul Internaţional Henri Coandă.

Proiectul “Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni” este unul de utilitate publică, de interes naţional, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările şi completările ulterioare, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea reţelei de transport trans european.