VIDEO Autostrada A1 Sibiu – Deva: Tunelul de la Săcel inaugurat cu petrecere şi grătare în 2013 intră în reparaţii până la sfârşitul anului. Lucrările se fac pe garanţia constructorului Astaldi

Tunel Săcel Astaldi Sursa Foto : Construim România ASCORO

Tunelul de la Săcel de pe Autostrada A1 Sibiu – Deva, inaugurat cu petrecere şi grătare în 2013, intră de astăzi în reparaţii, iar circulaţia va fi restricţionată până la sfârşitul anului.

Tronsonul de autostradă construit de asocierea Astaldi – UMB a fost deschis în decembrie 2013, iar petrecerea şi grătarele au fost date „în semn de apreciere pentru munca drumarilor”, spunea atunci Sorin Scarlat, reprezentantul antreprenorului (Scarlat avea să devină director general al CNAIR în vara anului 2019, înlocuindu-l pe Narcis Neaga, cel care, în campania din 2014 a inaugurat autostrada „demolată” Sălişte- Cunţa).

Captură Foto Intrarea în Tunel Săcel

Lucrările la primul tunel de autostradă din România se fac pe cheltuiala constructorului, în perioada de garanţie, cu devierea circulaţiei de pe un sens pe altul, a precizat CNAIR, într-un comunicat oficial: „Restricții de circulație pe A1, în zona de la intrare în tunelul Săcel pe direcția Sibiu – Orăștie :  Joi, 16.09.2021, se vor institui restricții de circulație pe A1 (km 262+690 – km 265+610) în zona de la intrarea în tunelul Săcel, pe sensul de mers Sibiu – Orăștie, pe fondul lucrărilor de remediere necesare infrastructurii rutiere existente. Astfel, circulația va fi deviată de pe calea 2 pe calea 1 în zona lucrărilor. Facem apel la conducătorii auto să manifeste atenție sporită și să respecte semnificația mijloacelor de semnalizare rutieră din zona lucrărilor”.

Lotul 4 al Autostrăzii A1 Deva – Sibiu a fost deschis în decembrie 2013, are o lungime de 16 km între Sălişte şi Sibiu, şi a costat 484 milioane lei. Tunelul de la Săcel are o lungime de 340 de metri şi este primul tunel construit pe o autostradă în România.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Un singur tunel, când pentru a nu ne bate joc de teritoriul Țării, autostrăzile ar trebui făcute numai pe piloni și prin tuneluri?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.