Pe TikTok, cel mai popular videoclip al Daze a fost vizionat de 8 milioane de ori. Pe TikTok și Instagram, startup-ul din spatele unei noi aplicații de mesagerie destinată generației Z a înregistrat aproximativ 48 de milioane de vizualizări combinate, relatează platforma de specialitate Techcrunch. Înainte de lansare, lista de așteptare a aplicației este deja plină cu aproximativ 156 000 de înscrieri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cererea pentru această alternativă de nouă generație la iMessage și WhatsApp nu este determinată de vreun influencer care vorbește frumos sau de publicitatea plătită, ci pur și simplu de videoclipuri demonstrative ale aplicației în acțiune, care au impresionat un public tânăr.

Fondată de Willem Simons, antreprenor în serie cu sediul în New York, Daze oferă o aplicație de mesagerie cu stil liber care se inspiră din social media. La fel ca și crearea unei povești pe Instagram folosind o varietate de fonturi, stiluri, grafică și multe altele, discuțiile utilizatorilor nu mai sunt limitate la bule albastre și verzi. În schimb, mesajele multicolore pot pluti pe ecran, completate de fotografii, grafică, autocolante, GIF-uri, desene, fundaluri decorate și multe altele.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

În plus, aplicația utilizează în prezent AI pentru a ajuta la alimentarea unora dintre instrumentele sale creative; intenționează să integreze în profunzime mai multe tehnologii bazate pe AI în viitor.

„Scopul nostru cu Daze a fost de a face un messenger complet de caracteristici care este competitiv cu iMessage, WhatsApp, etc., având în același timp o suită de caracteristici foarte distractive și creative”, a declarat Simons pentru TechCrunch. „Puteți tasta rapid un mesaj și apăsați trimite, sau trageți mesajul oriunde în chat. Este ușor de utilizat și utilitar, dar și foarte liber și neconstrâns.”

Aceasta nu este prima dată când Simons experimentează cu această idee. Timp de mai mulți ani, până în 2022, el a lucrat la o aplicație cu o vibrație similară numită Muze. La fel ca Daze, Muze a reproiectat mesageria mobilă ca o pânză de formă liberă pentru creativitate, cu un set similar de instrumente. Însă, în timp ce Muze a fost fondată de Simons împreună cu Douglas Witte și Grant Davis, cu Fenner Stevens în calitate de CEO, Daze este exclusiv proiectul lui Simons.

Noua aplicație, care este un pivot de la începuturile Daze ca un calendar social, a fost construită în întregime în React Native pentru a se asigura că poate fi lansată simultan pe iOS și Android. Lansarea Daze este programată pentru 4 noiembrie. Înainte de aceasta, aplicația a fost testată timpuriu cu aproximativ 1 400 de utilizatori beta doar pe bază de invitație.

În timp ce măsurătorile beta trebuie încă să fie dovedite în lumea reală, o cifră promițătoare împărtășită de o sursă familiarizată cu testele companiei indică faptul că retenția de 60 de zile a Daze pentru persoanele care au trimis un mesaj pe aplicație este mai mare de 50%.

Nu este surprinzător faptul că această formă liberă de mesagerie este înclinată spre tineri, majoritatea testerilor încadrându-se în segmentul demografic 13-22 de ani, notează Simons.

Echipa startup-ului, formată din șapte angajați cu normă întreagă și unul cu jumătate de normă, se află în mare parte în New York, doar câteva persoane lucrând de la distanță.

Înainte de lansare, Daze a strâns fonduri în valoare de 5,7 milioane de dolari de la a16z, Kindred Ventures, Alpaca Ventures, Uncommon Projects, Betaworks, Maveron, 35 Ventures, New Wave, Antoine Martin și alții.