Marks & Spencer evaluează viitorul afacerilor sale din Franța, din cauza impactului produs de Brexit

supermarket-5202138_1280 Carucior magazin hipermarket

Retailerul britanic Marks & Spencer a declarat duminică că evaluează viitorul afacerilor sale din Franţa, noile reguli comerciale intrate în vigoare de când Marea Britanie a părăsit Uniunea Europeană continuând să aibă un impact asupra disponibilităţii produselor sale în magazine, transmite Reuters, citat de News.ro.

„Având în vedere noile aranjamente vamale, luăm măsuri decisive pentru reconfigurarea operaţiunilor noastre europene şi am făcut deja modificări la exportul de alimente în Republica Cehă”, a declarat un purtător de cuvânt al M&S.

„Operăm o afacere de franciză în Franţa şi în prezent efectuăm o revizuire a modelului împreună cu cei doi parteneri de pe piaţă”, a mai explicat compania.

La începutul acestui an, M&S şi-a restructurat afacerea cehă, scoţând alimente proaspete din magazine şi adăugând game extinse de produse cu durată mai lungă de viaţă.

M&S operează aproximativ 20 de magazine în Franţa, cu partenerii SFH şi Lagardere. Compania nu a comentat un articol publicat de Mail on Sunday potrivit căruia se aşteaptă închiderea magazinelor din Franţa şi poate chiar să nu mai vândă sandvişuri şi mâncăruri refrigerate.

Ziarul a relatat că M&S ar putea face un anunţ în următoarele săptămâni.

Preşedintele M&S, Archie Norman, s-a plâns că retailerul a avut dificultăţi să introducă bunuri în membrii UE Irlanda şi Franţa, de când Marea Britanie a părăsit piaţa unică a UE la începutul anului, din cauza cantităţii uriaşe documente necesare.

Luna trecută, M&S şi-a îmbunătăţit erstimările privind perspectivele de profit după o creştere a cererii de alimente şi o creştere a vânzărilor de haine online.

Carucior magazin hipermarket

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *